Teamleader inom lön till Din Lön
Help at work / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help at work i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Help at work
Vår kund
Din Lön Stockholm AB är en svensk aktör inom området löneadministration, med stark förankring i Stockholmsområdet, men med kunder i hela Sverige och även utomlands. Kunderna finns inom ett stort antal olika näringsgrenar och i skiftande storlek. Din Lön har genom strategiska beslut valt att bedriva verksamhet främst inom löneadministration. Löneadministration är därför deras kärnverksamhet med ständig strävan om att alltid vara bäst inom detta område. Det unika med Din Lön är deras stora personliga engagemang och höga servicegrad vilket skall ge deras kunder en upplevelse om att de är löneavdelningen i företaget. Som en naturlig koppling till löneadministration utför de också uppdrag inom HR-administration där de genom kunnig personal och bra verktyg erbjuder deras tjänster tillsammans med löneadministrationen, men också separat.
Din Löns mål är att erbjuda högkvalitativa tjänster genom god kompetens, bra tillgänglighet och snabb återkoppling till våra kunder. Bra kommunikation, hög flexibilitet, god kännedom om våra kunders verksamhet och behov är ledord i verksamheten. Genom lång erfarenhet inom lön och HR-administration har Din Lön möjlighet att tillsammans med kunden kontinuerligt utveckla och förbättra processerna kring lön och HR-administration.
Idag är man 8 lönespecialister som tillsammans bistår företagets kunder inom lön- och Hr-frågor. Hos Din Lön värderar man kompetensutveckling högt. Att hålla sig ajour och fortsätta utvecklas är ett måste för att upprätthålla den goda kvaliteten i deras tjänster. Nya kunder tillkommer kontinuerligt och företaget fortsätter att expandera. Därför söker vi nu en positiv och engagerad teamleader.
Publiceringsdatum2012-03-19ArbetsuppgifterSom teamleader är det ditt ansvar att leda och fördela det dagliga arbetet. Du kommer att fungera som ett stöd för dina kollegor samtidigt som du även kommer att arbeta operativt själv. Rollen innebär personalansvar där du med stöd från VD bl.a. kommer att ansvara för medarbetarsamtal, rekrytering och övriga personalfrågor.
ProfilVi tror att du har arbetat brett som löneadministratör i minst 5 år och nu söker en ny utmaning. Som person är du positiv, ansvarsfull och självgående. Du är entusiasmerande och har lätt för att få med dig andra. Vidare kännetecknas du av hög integritet och en god kommunikativ förmåga. Precis som Din Lön värderar du service högt och ser vikten i att alltid leverera i tid och med kvalitet.
Har du tidigare erfarenhet av löpande ekonomiarbete och lönesystemen Flex och Hogia är det meriterande. Likadant ser vi gärna kunskaper i norsk samt dansk lönehantering.
Placering: Din Löns kontor i Kista
Vi välkomnar såväl manliga som kvinnliga sökanden.
Skicka din ansökan till ansvarig rekryteringskonsult Ida Tegner, Help at Work.
Tjänsten är till en början ett konsultuppdrag och kommer att övergå i anställning hos Din Lön Stockholm AB efter 6 månader.
Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver - ja just det - hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 222
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagHelp at work
AdressHelp at work
Kungsgatan 37, 4 tr
11156 Stockholm
Jobbnummer 1190263
Observera att sista ansökningsdag har passerat.