Team Manager IT Customer Service Center - sökes till Iver Väster
Iver Väst AB / Datajobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Iver Väst AB i Västerås,
Eskilstuna,
Avesta,
Sollentuna,
Örebro eller i
hela Sverige Vi på Iver växer och letar efter fler talanger som vill vara med på vår resa. Vi ger samma löfte till våra kollegor som till kunder. Löftet är att alltid vara "beside you", "behind you" och "before you". Vi kallar det för "The Iver way".
Vi söker nu dig som är en driven ledare från IT - branschen och vill vara med och driva vårt Customer Service Center (CSC) i Västerås och som vill bli en del av Iver och vara med och bidra till bättre IT-lösningar som gör skillnad för våra kunder!
Är du vår nya kollega?
Rollen som Team Manager - Customer Service Center (CSC)?
Vi är på jakt efter nästa generations ledare att tillsammans med oss på Iver vidareutvecklas för att möta morgondagen. Vi på Iver har samlat hela vår Customer Service -organisation där kund och teknik är i fokus.
Tillsammans säkerställer och ansvarar vi för att våra kunder får all den service och IT support de behöver i sin verksamhet och ett IT-problem får aldrig stoppa upp det arbetet. Vi lovar våra kunder och kollegor emellan att alltid vara Behind you, Beside you & Before you. Genom ditt ledarskap leder du ditt team mot framgång!
Som Team Manager inom CSC i Västerås leder du ett team på ca 15 medarbetare och ansvarar för ditt team både utifrån ett affärs- och medarbetarperspektiv. Det innebär att leda, engagera, stödja och följa upp teamets arbete för att säkerställa en kvalitativ leverans för kund. För att kunna leverera IT-tjänster i världsklass behöver vi vara en arbetsplats för marknadens bästa medarbetare. Du ansvarar för introduktion av nya medarbetare och följer vår medarbetarresa My Journey. Rollen inbjuder stora utvecklingsmöjligheter för dig som ledare. Varje medarbetares insats märks hos oss! Vi söker därför nu dig med ständig framåtanda, som motiveras av tillväxt, ständig förändring och nya utmaningar!
Vi erbjuder dig en utmanande roll där du tillsammans med dina medarbetare, Team Manager kollegor och övriga kollegor på Iver får vara med på en spännande tillväxtresa och vara med och göra skillnad för våra kunder när vi hjälper dem att driva en digital transformation som stänger gapet mellan aspiration och implementation för deras verksamheter.
Som Team Manager för Customer Service Center i Västerås rapporterar du till Director - Customer Service Center i Sverige.
Vad erbjuder vi dig på Iver?
Hos Iver får du möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och vara med på en spännande tillväxtresa. Iver är ett bolag med entreprenöriella rötter och en kultur som präglas av flexibilitet och samarbete. Vårt mål är att våra kunder - här i Norden och internationellt - ska se oss som en ledande partner för digital transformation.
På Iver är vi inkluderande och strävar efter genuint samarbete där vi arbetar mot gemensamma mål. Inom Iver finns stora möjligheter till utveckling och vi står bakom dig när du vill lära dig mer - inom ditt specialområde, ledarskap eller nya områden.
Hos Iver är du också en del av ett ambitiöst och innovativt företag, vilket innebär att förbättra, testa, utvärdera och våga ändra hur vi gör saker är viktiga ingredienser och vi är övertygade om att det är så vi utvecklas. We're not big blue. We're yellow.
Vem söker vi?
Du är en driven och lyhörd ledare från IT-branschen med ett brinnande intresse för IT, människor och tjänsteleverans mot kund. Du har erfarenhet av att leda en IT-leverans och dess processarbete, såväl som att leda och utveckla personal. Vårt ledarskap är tydligt och kräver styrkor i tre dimensioner, People, Business och Technology.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, Som ledare är du kommunikativ, har ett aktivt ledarskap och en coachande förmåga. Du sätter tydliga mål, följer upp och inspireras av att se dina medarbetare utvecklas och skapar arbetsglädje. Vi vill att du utvecklas tillsammans med oss, både som medarbetare och ledare för att bidra till arbetsglädje och ett bra kundbemötande.
För att passa i rollen som Team Manager har du:
• Erfarenhet av att arbeta som ledare med personalansvar.
• Relevant Högskole- eller Universitetsexamen, eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
• Bred teknisk förståelse.
• Erfarenheter av att driva och arbeta med IT Service Management och IT processer.
• Erfarenhet av att koordinera, planera och schemalägga.
• Vana i att leda i förändring.
Som ledare är du:
• Kommunikativ och trivs i en föränderlig miljö.
• Har förmågan att coacha, leda och inspirera dina medarbetare och team.
• Är en kulturbärare och visar vägen framåt.
• Samarbetsvillig, tar ägarskap och hittar proaktiva lösningar.
Placeringsort:
Rollen är placerad i Västerås.
Publiceringsdatum2022-08-19Så ansöker duUrval sker löpande, tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Iver eftersträvar en jämn könsfördelning och värdesätter etnisk och kulturell mångfald. Önskad start är snarast eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag 2022-08-31. Du är välkommen att kontakta Johanna Settergren (
johanna.settergren@iver.se) vid frågor eller funderingar kring tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagIver Väst AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Iver Väst AB (org.nr 556537-9731),
https://www.iver.com/ Arbetsplats Iver
Kontakt Johanna Settergren
johanna.settergren@iver.se Jobbnummer 6901951
Observera att sista ansökningsdag har passerat.