Team Lead Support

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du ett starkt intresse av att hjälpa andra människor? Känner du dig bekväm i olika IT-miljöer? Har du erfarenhet av att arbeta med IT-support och vill ta nästa kliv i karriären?

Om Bravura

Bravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag där vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.

Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat.

Om rollen

Som Team Lead Support har du en bred och varierande roll. Ena sidan av rollen står du i Bravuras interna IT-support och planerar och strukturerar arbetet för supportens first line. Du har ett genomgripande ansvar för supporten samt är second line för ärenden som kräver djupare kunskap. Den andra sidan innebär att du projektleder och underhåller Bravuras system och integrationer. I detta ingår bl.a. dokumentation och att bistå CIO med kunskaper om system och utveckling. Dagligen kommer du att ställas inför att förbättra Bravuras IT-processer och olika typer av problemlösning kopplat till Bravuras IT-struktur.

Idag ingår tre stycken bolag i Bravura Group åt vilka du kommer att ansvara för IT-supporten. Bravura är i en expansiv fas och du kommer vara en viktig del av den etablering Bravura gör i Norden, t.ex. att projektleda IT-uppsättningen i nya länder som Bravura expanderar till.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Ett intresse för utveckling (SQL) och IT-miljöer
• Du har erfarenhet från en serviceinriktad roll med fokus på IT, kanske har du ett par års erfarenhet av IT-support och är redo för nästa steg i karriären.

• Du är flytande i både svenska och engelska
• Eftergymnasial utbildning i t.ex. programmering är meriterande

För att trivas i rollen tror vi även att du är en person som har ett stort intresse för att hjälpa andra människor. Din energi hittar du just där, i att hjälpa och stödja andra personer. Samtidigt har du en förmåga att handla och agera på de uppgifter som kommer till dig. Vi tror att du motiveras av att få sätta igång projekt och driver av egen kraft nya initiativ. Självklart har du ett starkt intresse för IT och vill ständigt utmana dina kunskaper.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Lön: Fast lön

Vi rekommenderar att du skickar in ansökan omgående då vi tillämpar ett löpande urval.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-06-10

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803), http://www.bravura.se

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Jonathan Ottosson
jonathan.ottosson@bravura.se
0735889017

Jobbnummer
6730907

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: