Tar studenten? Varslad? Sugen på nya utmaningar? Com Hem/Boxer R
Webhelp Sweden AB / Kundservicejobb / Östersund
2020-06-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Tar studenten? Varslad? Sugen på nya utmaningar? Com Hem/Boxer R" (publicerad 2020-06-12) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Sweden AB i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Com Hems kundservice fortsätter att växa! Är du en person som vill arbeta på en sjukt härlig arbetsplats, gillar att jobba mot uppsatta mål samt ha möjligheten att kunna påverka din lön genom provision där "sky is the limit"? Då kan det minsann vara dig vi söker!
HUR SER EN ARBETSDAG UT?
Du kommer att arbeta på en fartfylld och härlig arbetsplats omgiven av engagerade och fantastiska medarbetare. Dina arbetsuppgifter innefattar inkommande samtal från Com Hem och Boxers kunder. Ditt huvudfokus ligger på att bemöta kunderna med lyhördhet och engagemang samt att anpassa ditt bemötande efter kundens behov.
Som Advisor inom vår kundservice och teknisk support hanterar du samtal inom TV, Bredband, Telefoni och försäljning. Du arbetar hela tiden mot uppsatta mål vilket även följs upp kontinuerligt. Vi vill att du ska lyckas!
Vidare arbetar vi med merförsäljning som en naturlig del av varje samtal, där vi med hjälp av enkla frågor tar reda på vad kunden är intresserad av och skräddarsyr anpassade lösningar. Detta gör att vi gärna ser att du är en person som sätter kunden i fokus och är försäljnings- och lösningsorienterad. Vi har dessutom inte något provisionstak gällande merförsäljningen hos oss, vilket gör att det endast är du som sätter stopp för hur mycket extra du vill tjäna varje månad.
Fördelen med att jobba här på Com Hem-uppdraget är att man får chansen att utvecklas i försäljning och sin retorik då man jobbar och fokuserar mycket på nysälj & merförsäljning. Man får även chansen att påverka sin lön då vi jobbar med grundlön + provision vilket gör detta till ett mycket roligare jobb utöver det vanliga." - Ali Azzam
FÖRSTA TIDEN HOS WEBHELP
De första 3 veckorna som anställd kommer vara dedikerade till en rejäl grundutbildning på heltid på vårt kontor. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll.
ÄR DET DIG VI SÖKER?
För att du ska trivas och bli framgångsrik i ditt arbete är det viktigt att du är driven, utåtriktad och ansvarstagande. Du är ärlig, ödmjuk och lyssnar på kunden och kundens behov. Du är också en motiverande och hjälpsam person som ställer upp för andra och bidrar till en bra teamkänsla.
• Vi ser att du som söker har grundläggande datorkunskaper och har lätt att lära dig nya system.
• Vi ser även att du har godkända betyg i svenska A eller 1 och engelska A eller 5.
VAD KAN VI DÅ ERBJUDA DIG?
Då Webhelp som företag växer i en snabb takt finns det för dig med rätt drivkraft goda chanser till utveckling och det finns mängder av karriärmöjligheter inom Webhelp. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i Europa där vi självklart siktar på att nå första plats! Och det gärna tillsammans med dig!
Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter eller gemensamma tävlingar.
START: 2020-06-22
PLACERINGSORT: Östersund
ANSTÄLLNINGSFORM: Timanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08:00-19:00, helgen 09:00-18:00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-06-15
Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients' operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world's most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.
Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at
www.webhelp.com (
http://www.webhelp.com)Non-discrimination
Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2020-06-09ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWebhelp Sweden AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Webhelp Sweden AB (org.nr 556586-1001)
Arbetsplats Webhelp Sweden
Jobbnummer 5258703
Observera att sista ansökningsdag har passerat.