Systemsupportsmedarbetare till Aspia
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Aspia
Vår kund Aspia söker nu flera medarbetare i Stockholm. Servicefokuserade personer som vill utvecklas hos Aspia, Sveriges största företagspartner inom redovisning, rådgivning och lön. En fantastiskt möjlighet för dig att utvecklas inom service och att vara med om en spännande resa.
Publiceringsdatum2019-11-04Om tjänstenUpplever du att du är den på din arbetsplats som sprider glädje, energi och bidrar till en hög kundnöjdhet? Med önskan om att få vara den arbetsplats som ger service på toppnivå behövs personal med rätt inställning. Du kommer att vara en nyckelperson såväl internt som externt. Sammanfattningsvis så kommer du att sitta bland annat med dessa arbetsuppgifter:
• Inkommande ärenden från externa kunder och intern personal som har frågor och/eller behöver hjälp med systemet
• Ärenden kring bland annat attestflöden, fakturering
• Djupdyka i större ärenden inom systemet i samråd med andra kollegor för att lösa ärendet
• Dagligen samarbeta med kollegor i syfte att hjälpa kund och för utbyte av erfarenhet
Aspia är och vill vara en arbetsplats som ständigt arbetar för lärande och utveckling i arbetet. Det innebär att du kommer att vara delaktig i förändringsarbete internt, se över rutiner och processer. Det kommer att vara av största vikt att du motiveras av att ta del i utveckling, att vara lyhörd för nya arbetssätt och har viljan att lära andra.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Hur vi tror du beskriver dig själv
I rekryteringen till denna tjänst, kommer vi att värdera dina personliga egenskaper mycket högt. Denna roll söker dig som älskar och brinner för service. Du som inte vill att kunden endast ska vara nöjd med att få ett svar utan som kommer välja att lägga tid på enkäter om feedback på den goda servicen. Du ser möjligheter, är lösningsorienterad, en sann Aspia ambassadör i alla lägen. Teamet tror mycket på idéer och initiativ, de söker en kollega som har liknande synsätt i sitt arbete. Rollen ställer givetvis krav på en god administrativ förmåga och noggrannhet.
Möjligheter
Aspia är en stor organisation med en spännande framtid! Att få ta del av deras inspirerande verksamhet är i sig en chans du inte vill missa. De erbjuder engagerade medarbetare och chefer, trevliga lokaler i centrala Stockholm och igen vara med och skapa service i världsklass.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Adam Pettersson via Adecco 010 - 173 73 00
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
System, Systemsupport, Service, Kundtjänst, Adecco, Aspis, Stockholm, Client Service Agent
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-31301".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 4936849
Observera att sista ansökningsdag har passerat.