Systemsupport, Göteborg
Resia / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resia i Göteborg,
Lerum,
Kungsbacka,
Alingsås,
Stenungsund eller i
hela Sverige Resia är ett värderingsstyrt försäljningsbolag med 59 byråer från Boden i norr till Malmö i söder. Vi har det bredaste produktutbudet i resebranschen och samarbetar med Sveriges ledande researrangörer, rederier och flygbolag. För att vi ska kunna erbjuda rätt resa till varje kund är våra säljares erfarenhet och engagemang avgörande. Våra medarbetares arbetsglädje och kompetens är vårt viktigaste konkurrensmedel.
Vi söker en ny medarbetare till Antaressupporten där vi idag är 4 medarbetare. På vår avdelning har vi samlat kompetens i vårt affärssystem Antares. Vår uppgift är att stödja vår säljorganisation med frågor som uppstår i säljarens vardag samt arbetar förebyggande med utbildning och bidrar med systemteknisk kompetens till projekt.
Beskrivning av tjänsten
Tjänsten innebär att hjälpa vår säljorganisation i dagliga frågor. Det kan vara säljfrågor, statistik, rapporter, stopp i betalningsflöden och mycket, mycket mera. I tjänsten ingår även att hålla utbildningar för nya säljare och resebyråchefer. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra rutiner och processer för både vår avdelning och säljorganisationen - här är du med och bidrar.
Din Profil
Vi söker dig som har mycket energi, som är nyfiken och gillar att vara en problemlösare. Du tar egna initiativ men är samtidigt strukturerad i ditt arbetssätt. Du förstår samband och struktur i ett affärssystem och du gillar att stödja vår säljorganisation.
Publiceringsdatum2011-04-05KvalifikationerDu har:
• Förståelse och intresse för IT-system och kopplingar mellan olika system
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Mycket goda kunskaper i Excel och Word
Meriterande:
• Högskolestudier inom IT/Systemadministration
• Arbetat på resebyrå eller försäljningsbolag
• Kunskap i Microsoft Axapta
Omfattning
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
TillträdeEnligt överenskommelse. Urvalsprocessen inleds omgående med fortlöpande intervjuer.
Kontaktperson för detta jobbHar du frågor om tjänsten kontakta säljsupportchef Mari Wester på telefon 0705- 25 83 52.
Så ansöker duDu är välkommen med din ansökan senast den 25 april, 2011. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida
www.resia.se/jobbArbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagResia
AdressResia
BOX 1114
40523 Göteborg
Jobbnummer 895140
Observera att sista ansökningsdag har passerat.