Systemägare CRM

Audika AB / Datajobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Audika AB i Sundbyberg, Solna, Tyresö, Uppsala, Norrtälje eller i hela Sverige

Om du är en systemägare som gillar BI och analys kommer du trivas hos oss. Din huvuduppgift kopplat till vårt CRM, Dynamics 365, blir att förstå inflödet till hörselklinikerna med målet att konvertera rätt personer. Du är den som kommer veta mest om vilka våra kunder är och ha djup insikt i deras behov och alla delar av deras kundresa, du ser alltså till att rätt personer får rätt budskap och kommer således vara en mycket viktig person i vårt marknadsteam. Tillsammans med marknadsteamet sätter du relevanta kampanjer och är ansvarig för olika komplexa flöden i vårt CRM-system.

Är det här rätt för dig?
Som person är du systemtekniskt intresserad samtidigt som du brinner för att arbeta med att göra skillnad för människor. Du är, eller vill bli, en skicklig marknadsförings- automationsspecialist med erfarenhet av cross channel marketing automation - vi arbetar med Dynamics 365 och ClickDimensions. Ditt systemintresse har gett dig erfarenhet av digitala plattformar och tekniker i allmänhet som hanterar stora mängder data. Denna kunskap behövs för att kunna göra relevanta segmenteringar av vår databas. Du motiveras av att leverera kvalitet, i tid. Du gillar att arbeta tillsammans med andra människor i en internationell miljö och du kommunicerar obehindrat på engelska.
Med ett genuint system- och människointresse skapar du genom ditt ansvarsområde förutsättningar för organisationen att nå sina mål, och att Audika når ut till de människor som verkligen har nytta av oss.

Ansvar & expertis
Ansvarig för CRM systemet och hantering av kunddatabasen samt data-insamling och rensning.
Analysera kundresan och planera aktiviteter efter behov
Ansvarig för att bygga automatiserade flöden i ClickDimensions och Microsoft Dynamics 365
Ansvar för koordinering med centralt IT support team för att systemet ska leva upp till verksamhetens krav
Har goda kunskaper i både svenska och engelska (både tal och skrift)
Meriterande med kunskaper eller intresse i A/B-testning och multivariabla tester
Goda kunskaper inom Microsoft Office, särskilt Microsoft Excel och Power Point
Är initiativrik, målmedveten och inte rädd för utmaningar
Får energi av att vara social och är bra på att kommunicera med människor på olika nivåer

Mer om tjänsten
Du kommer som Systemägare CRM arbeta på vårt Stockholmskontor och vi önskar att du tillträder så fort som möjligt. Du rapporterar till marknadschefen.

Skicka din ansökan till: Då vi arbetar med löpande urval ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31/3. Välkommen att skicka in ditt CV och ett personligt brev via e-post till: rekrytering@audika.se

Vid frågor om tjänsten kontakta:
Ezgi Eriksson, Marknadschef, ezer@audika.se, 072-389 33 09
Mona Nyman, HR-chef, mnym@dgs.com

Om Audika
På Audika är vi experter på hörsel och hjälper varje år 10 000-tals människor att höra bättre. Audikas värdegrund bygger på kundfokus, kompetens, innovation och professionalism. Vår vision är att hjälpa fler att höra bättre. Vi lägger stor vikt vid vår expertis inom hörsel och hörselvård. Hos oss hittar du den senaste och smartaste teknologin inom hörapparater och andra hörselhjälpmedel.

Publiceringsdatum
2020-03-04

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-03

Adress
Audika AB
Löfströms Allé 5
17225 Sundbyberg

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Systemägare CRM".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Audika AB (org.nr 556685-5655)
Löfströms Allé 5 (visa karta)
172 25  SUNDBYBERG

Ansökan
E-post: rekrytering@audika.se

Arbetsplats
Huvudkontor

Jobbnummer
5131445

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Audika AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Audika AB: