Systemadministratör / Supportansvarig / Teknisk support
Bravura / Datajobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2017-11-01FöretagetFöretaget startades 1999 och har sitt huvudkontor samt sin utvecklingsavdelning i Göteborg. De erbjuder system och tillämpningar som bidrar till en mer effektiv kollektivtrafik och de arbetar med Europa som främsta marknad. Företaget befinner sig i en internationell expansionsfas och söker nu en ny medarbetare till sitt centralt belägna kontor i Göteborg.
Dina arbetsuppgifterI denna roll ansvarar du för att lösa, prioritera och driva supportärenden. Ärendena du hanterar kan komma från både interna användare och från deras företagskunder. Som supportansvarig arbetar du nära företagets säljorganisation och utvecklingsteam, vilka bistår dig med kundspecifik information och teknisk expertis. Du ansvarar tillsammans med en kollega för supporten med stöttning från hela organisationen genom er frekventa dialog. Dina ärenden inkommer via företagets portal, via mail och till viss del telefon. I rollen ingår även att hålla kunden informerad under processens gång och du erbjuds att självständigt driva dina ärenden och projekt framåt. Vidare ansvarar du för utbildningsmaterial gentemot installationspersonal. I rollen som supportansvarig utgör du en viktig funktion för företages kunder och medarbetare och du kommer att bli tilldelad egna ansvarsområden.
Kvalifikationer• Du har en eftergymnasial utbildning inom IT/teknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna som systemadministratör eller teknisk support
• Du har god datorvana och du talar och skriver obehindrat på svenska såväl som engelska
• Kunskaper franska ses som starkt meriterande tillsammans med kunskaper inom databashantering
Vi tror att du som söker är en person med tekniskt intresse som har viljan och förmågan att driva ditt egna arbete framåt. Du trivs i en roll där du får användning av din kommunikativa förmåga och du anstränger dig för att hitta lösningar till andra. Att ta egna initiativ och agera på ändrade förutsättningar ser du som motiverande och du ser möjligheter i förändring. Vidare har du en fallenhet för att skapa och vidhålla struktur i ditt arbete och du trivs i en roll där du får ta eget ansvar.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Sökord: Systemadministratör, supportansvarig, support, teknisk support, IT-support, teknik, IT, databashantering, databas, server, SQL, ärendehantering, servicedesk, B2B, heltid, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGabrielle Svensson
gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3778421
Observera att sista ansökningsdag har passerat.