Sveab Söker En Receptionist
Sveab / Ekonomiassistentjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sveab i Sollentuna,
Sundbyberg,
Solna,
Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige SVEAB, Svenska Entreprenad i Mälardalen AB, är ett av Sveriges större anläggningsföretag med ca 1.150 MSEK i omsättning och ca 250 medarbetare. SVEAB utför byggrelaterade tjänster inom Anläggning och Järnväg. Vårt huvudkontor finns beläget i Sollentuna. Besök gärna vår hemsida för mer information om företaget
www.sveab.seVi söker en Receptionist med huvudansvar för reception och växel. Tjänsten är ett vikariat på ca ett år och är placerad i Sollentuna fram till 1 juni då vi flyttar till nya lokaler i Solna.
Publiceringsdatum2014-03-07Dina arbetsuppgifterI den här tjänsten kommer du tillsammans med resten av vår administration ge bra service till externa och interna personer, vara vårt ansikte utåt samt även hantera leverantörsfakturor. Din huvudsyssla är att ansvara över företagets reception innebärande att ta emot inkommande telefonsamtal, besökare, bud, ge information till kunder och medarbetare, posthantering, ankomstregistrering av leverantörsfakturor, inköp av bl a kontorsmaterial, hålla rent och snyggt i gemensamma utrymmen. Du kommer att vara behjälplig med rese- och hotellbokningar, dokumenthantering, kopiering, insortering samt olika administrativa kontorsrelaterade uppgifter där behov finns.
KvalifikationerVi söker Dig som har en ekonomisk gymnasieutbildning och har några års relevant arbetslivserfarenhet. Har du arbetat med Agresso är det en merit.
Som receptionist hos SVEAB är det viktigt att du är välvårdad, har servicekänsla och är stresstålig. Du pratar flytande svenska och har goda kunskaper i engelska. Du är en glad och social person som trivs att arbeta med administration. Naturligtvis är du van användare av Officepaketet framförallt Word och Excel. Du tar eget ansvar, kan arbeta självständigt och tillsammans med övriga kollegor. Samarbete och flexibilitet är viktigt i vår organisation.
Tjänstens omfattning och tillträdeTjänsten är en heltidstjänst och är ett vikariat på ca ett år. Tillträde 1 maj eller enligt överenskommelse.
Vad kan företaget erbjuda dig?
Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter i ett ungt, modernt och utvecklande företag. Du får stor frihet under ansvar och får verka i en platt organisation med korta beslutsvägar.
Välkommen med din ansökan.
Tjänsten söker du genom att skicka din ansökan till
marie.barneman@sveab.se Bifoga ditt personliga brev tillsammans med din CV. Märk ansökan Receptionist.
Urval och intervjuer kommer genomföras löpande under ansökningstiden, sista ansökningsdag är den 28 mars 2014.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-28
Ange följande referens när du ansöker: Receptionist
Ansökan kan skickas till e-postadress:
marie.barneman@sveab.seFöretagSVEAB
AdressSVEAB
Box 7048
19207 Sollentuna
KontorsadressBergkällavägen 24 A
Sollentuna
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-562 575 00
Faxnummer: 08-56257501
E-postadress:
kontakt@sveab.com Jobbnummer 1801170
Observera att sista ansökningsdag har passerat.