Supporttekniker / servicedesk / teknisk support / 2nd line
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-04-10FöretagetWSP är ett internationellt konsultbolag som arbetar med de flesta delar av svenskt näringsliv. De är verksamma inom en rad olika branscher och sektorer och är ett av världens ledande analys- och teknikkonsultföretag. Företaget erbjuder tjänster för hållbar samhällsutveckling inom Hus & Industri, Transport & Infrastruktur och Miljö & Energi. Tillsammans är de 40 000 medarbetare på över 500 kontor i 40 länder. I Sverige arbetar idag ca 3700 personer.
WSP befinner sig idag i ett mycket intressant stadie där rådande tillväxtstrategi innebär förvärv av företag och stor rörlighet. Rollen erbjuder möjligheten att utvecklas inom ett expanderande företag i en dynamisk och global miljö. Uppdraget startar omgående och sträcker sig inledningsvis till augusti 2018.
Dina arbetsuppgifterI rollen får du möjlighet att arbeta i en roll med problemlösning av varierande komplexitet. Som 2nd line supporttekniker ansvarar du främst för att erbjuda teknisk support till företagets internanställda. Dina arbetsuppgifter innebär huvudsakligen att ta över ärenden och uppkomna problem som inkommer från 1st line. Du felsöker, löser olika behörighets- och kontohanteringsfrågor samt hanterar mycket ärenden kopplat till Office 2016 samt Active Directory.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av liknande roll inom teknisk support
• Meriterande med erfarenhet av arbete med Microsofts produkter/tjänster
• God dator- och systemvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl i svenska som engelska
För att trivas i tjänsten är du en person som har förmågan att skapa goda relationer med människor i din omgivning samt som trivs med att arbeta i grupp. Du är en person som genom din kommunikativa förmåga arbetar serviceinriktat och på ett flexibelt sätt kan bemöta olika människor. Därtill är du en person som är initiativtagande och på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: supporttekniker, support, supportmedarbetare, teknik, teknisk support, 2nd line, servicedesk, service, Microsoft, ärendehantering, ärendehanteringssystem, heltid, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaleb Musie
caleb.musie@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4074078
Observera att sista ansökningsdag har passerat.