Supporttekniker i Sandviken
Bemannia Kontor AB / Supportteknikerjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Sandviken,
Ovanåker,
Gävle,
Hofors,
Ockelbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Sandviken,
Gävle,
Hofors,
Ockelbo,
Hedemora eller i
hela Sverige Om uppdraget
Nu söker vi 2 stycken supporttekniker till vår kund i Sandviken.
Detta är ett konsultuppdrag på heltid som startar den 1/2 och pågår fram till den 19/6 - 23 med goda möjligheter till förlängning.
Publiceringsdatum2022-12-14ArbetsuppgifterI rollen som supporttekniker kommer du främst arbeta i första linjen som hanterar support via telefon, mejl och ibland direkt kontakt med användaren på plats på kontoret. Du kommer arbeta tillsammans med övriga supporttekniker som ingår i funktionen Servicedesk. Andra arbetsuppgifter som förekommer:
• Felsöka, prioritera och lösa inkomna ärenden på PC/Klient, nätverk och applikationer
• Konto och behörighetsadministration, installation av program samt diverse kommunikationsproblem
• Säkerställa korrekt dokumentation av ärenden
• Följa rutiner kring ärendehantering och incidenthantering
• Föreslå och genomföra ständiga förbättringar inom området
• Användarsupport via telefon, mejl, fjärrstyrning och on-site
Kvalifikationer• Grundläggande kunskaper om Windowsplattformen och M365
• Erfarenhet av support kring mobila enheter
• Goda felsökningskunskaper i Windowsmiljö och på PC med kringutrustning och skrivare
• Erfarenhet av kontohantering och behörighetsadministration i Active Directory
• Grundläggande kunskaper i nätverk och hårdvara
• God dokumentationsförmåga
• Kunna kommunicera svenska obehindrat, i tal som skrift
• Relevant utbildning eller motsvarande och hög kompetens inom offererat område
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jimmy Rosén, Jimmy.Rosen@Bemannia.se.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Jimmy Rosén
jimmy.rosen@bemannia.se 08-84 53 00 Jobbnummer 7258278
Observera att sista ansökningsdag har passerat.