Supporttekniker /Helpdesk / Servicedesk, Göteborg!
Experis IT / Supportteknikerjobb / Göteborg
2019-03-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker /Helpdesk / Servicedesk, Göteborg!" (publicerad 2019-05-06) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis IT i Göteborg,
Mölndal,
Alingsås,
Borås,
Varberg eller i
hela Sverige Vi söker för kunds räkning en kandidat för rollen som servicedesk tekniker i Göteborg! Vår kund är Europas största och modernaste plattform för molntjänster och är företag med stora framtidsvisioner. De har stor erfarenhet av molntjänster, digitala samarbetsverktyg, infrastruktur och säkerhet. Företaget lägger stor vikt vid personalvård och en go stämning på jobbet och söker nu någon med samma värderingar! De garanterar en spännande arbetsvardag tillsammans med duktiga och dedikerade kollegor. Kontoret är beläget i Mölndal med bra kommunikation såsom spårvagn, tåg och buss.
Har du erfarenhet av arbete i servicedesk? Vill du vara med i arbetet att flytta gränser och sätta standarden för framtidens IT-drivs? Är du tekniskt kunnig och har fokus på god service? Då är du förmodligen helt rätt profil!
Hur ser arbetet ut?
Tjänsten innebär att du kommer att supportera slutanvändare med tekniska problem via telefon och mail. Du kommer att supportera i många olika typer av applikationer och du arbetar i ett team kring ca. 15 personer. Du dokumenterar enligt vår kunds standard och bidrar till bolagets och verksamhetens uppsatta mål och vision. I din roll kommer du ha kontinuerlig kundkontakt samt även interna kontaktnät inom vår kunds driftorganisation. D
Arbetstider: Kontorstid
Omfattning: 100 %
Ort: Göteborg
Vem är du?
Vi ser att du som söker är en positiv person med stort driv som tycker om att bidra till en god stämning inom teamet. Som person har du god förmåga att tänka utifrån kundens behov och van att jobba självständigt. Du är vidare resultat- och leveransinriktad. Du får arbeta med det bästa av två världar, både teknik och människor! Därför är det viktigt att du tycker att god service är en stor del i ditt dagliga arbete.
Vi ser att du:
* Minst ett års erfarenhet av användarsupport
* Goda tekniska erfarenheter
* God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.
Frågor?
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande. Har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Kandidatansvarig Evelina Ilestedt på
evelina.ilestedt@se.experis.comVaraktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2019-03-15ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-12
Ange följande referens när du ansöker: 9886e2f3-9e30-
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEvelina Ilestedt
Evelina.Ilestedt@se.experis.com +46725458941
FöretagExperis IT
AdressExperis IT
41104
41104 1480
KontorsadressLilla bommen 5
Jobbnummer 4671166
Observera att sista ansökningsdag har passerat.