Supporttekniker/Användaradministration
Netupdate Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Netupdate Sverige AB i Stockholm Nu söker vi erfarna personer till uppdrag hos våra storkunder. Vi ser dig som gillar nya utmaningar, miljöombyte, omväxling, serviceanda och vill vara med i IT-tekniken som ständigt förnyas.
Vi söker just nu kandidater med minst 3 års dokumenterade erfarenheter med fokus mot supporttekniker inom Helpdesk och Servicedesk.
Du kommer att som supporttekniker bl.a. att arbeta med:
• Besvara användarnas frågor om mjukvara och behörigheter
• Service request, Incident, tasks och problemhantering i Remedy
• Administration i Active Directory
Vem är du?
Du har flera års erfarenhet av IT supporttjänster.
Du har mycket goda kunskaper i följande system och tekniker (skallkrav):
• Windows 7
• MS Office 2010
• Active Directory (administrera säkerhetsgrupper, distributionlistor och användare)
• Remedy (ärendehantering)
• Microsoft Lync
Som person trivs du med att arbeta nära användarna, främst via telefon. Du är administrativt skicklig och är trygg i arbetsrollen. Du värderar hög service i alla led och trivs med att samarbeta med kollegor.
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Arbetstid vardagar 8-17.
Publiceringsdatum2015-11-24ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Som konsult omfattas du av villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Även friskvårdsbidrag för en bättre hälsa.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-23
Ange följande referens när du ansöker: 3712
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@netupdate.seKontaktPeter Lindbäck, Konsultchef
jobb@netupdate.seFöretagNetupdate Sverige AB
AdressNetupdate Sverige AB
11256 Stockholm
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
jobb@netupdate.se Jobbnummer 2542680
Observera att sista ansökningsdag har passerat.