Supportspecialist till Hogia Fastighetssystem
Hogia Service AB / Backofficejobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stenungsund,
Orust,
Lilla Edet,
Tjörn,
Kungälv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hogia Service AB i Stenungsund,
Stockholm eller i
hela Sverige Är du teknisk, serviceminded och har kompetens inom IT och/eller ekonomi?
Vill du arbeta med support av IT-system för fastighetsbranschen?
Nu söker vi på Hogia Fastighetssystem en ny medarbetare till vår support.
Hogia Fastighetssystem AB ingår i Hogiagruppen och utvecklar, säljer och underhåller systemstöd för fastighetsbranschen. Vi tillhandahåller lösningar som kan göra vardagen enklare, mer effektiv och lönsam för både fastighetsägare och hyresgäster. Vi erbjuder både windowsbaserade klientserver-system och moderna mobil- och molnbaserade system.
Publiceringsdatum2021-05-28Om tjänstenSom en del av vårt supportteam kommer du att hjälpa våra kunder i fastighetsbranschen med programsupport i våra system. Telefon, mail och webbuppkoppling är dina främsta arbetsredskap. Vi är en nytänkande supportgrupp och har lanserat E-utbildningar till våra kunder som har Hogia Fastighet Pro. Vi medverkar på branschträffar och samarbetar mycket med vår driftsättningsavdelning. Målet för vår supportorganisation är att utvecklas och bygga upp en expertis där kunden skall erbjudas en unik helhetslösning avseende support, utbildning, försäljning och konsultationer. Med andra ord kommer det att finnas gott om möjlighet till kompetensutveckling för dig! Låter det intressant?
Är du vår nya kollega?
Du tycker att det är spännande med teknik och det är mycket meriterande om du tidigare arbetat inom support och är van vid att bemöta kunder. Du har också relevant utbildning och gärna inom IT eller ekonomi. Vi sätter alltid kunden i fokus och därför ser vi att du har en hög servicenivå och att du vill hjälpa våra kunder att hitta bra lösningar för just dem. Ibland är tempot högt och det är viktigt att du även har förmågan att arbeta systematiskt och hanterar kundrelationer på ett professionellt sätt. Du är engagerad i ditt arbete och drivs av att lösa kundens problem, både enskilt och tillsammans med dina kollegor. Eftersom du kommer att hjälpa våra kunder via telefon och mail är det av stor vikt att du, på ett pedagogiskt sätt, kan kommunicera väl i både tal och skrift.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande så välkommen in med din ansökan redan idag!
Om Hogia-gruppen
Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på
www.hogia.se.Varaktighet, arbetstid
100. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHogia Service AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/31".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hogia Service AB (org.nr 556577-5680)
Arbetsplats Hogia Fastighetssystem AB
Jobbnummer 5776001
Observera att sista ansökningsdag har passerat.