Supportmedarbetare till TeliaSonera i Farsta
TeliaSonera TeliaSonera / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera TeliaSonera i Stockholm,
Haninge,
Sundsvall,
Göteborg eller i
hela Sverige TeliaSonera är det ledande kommunikationsföretaget i Norden och Baltikum med starka positioner inom mobil kommunikation i Ryssland, Eurasien och Turkiet. TeliaSonera erbjuder tjänster inom mobil kommunikation, internet, datakommunikation, digital-tv och fast telefoni till både privat- och företagskunder. TeliaSonera har totalt 100 miljoner kunder, intressebolagen inräknade. I Sverige marknadsför vi våra tjänster under varumärkena Telia, Halebop och Skanova. Telia är det ledande varumärket på den svenska telekommarknaden.
Vill du bli vår röst ut till våra kunder? Trivs du med att ge hög service? Då är kanske det här något för dig!
Customer Support Center sköter all support och felavhjälpning för samtliga privat- och företagskunder i Sverige. Vi är ca 800 medarbetare och vi hanterar ca 4 miljoner kundsamtal årligen.
Publiceringsdatum2008-02-07ArbetsuppgifterDu hjälper kunden med support och felavhjälpning av deras bredbandsabonnemang, uppringda Internet eller deras fasta telefonabonnemang. Du kommer att ge telefonsupport till företags- och
privatkunderna för TeliaSonera Sverige.
Din erfarenhet och kompetens
Du har treårigt gymnasium och goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Ett plus är om du har erfarenhet av att använda dator samt använda olika typer av program. Vi ser även
gärna att du har erfarenhet av kundkontakt och telefonvana.
Vem är du?
• Du är en positiv och ansvarstagande person.
• Du har en stor känsla för service, är duktig på problemlösning och kundförståelse.
• Du är även en lagspelare som trivs att jobba i team.
• Du tycker om att ha många utåtriktade kontakter.
• Du har god förmåga i att informera och lära ut på ett lättförståligt sätt samt att under pågående samtal arbeta med stödsystem.
• Du trivs i ett högt tempo.
Arbetstider
Vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär både helg- och kvällsarbete med schemaläggning.
Intresserad?
Om du vill veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta:
Torbjörn Larsson 08-50453420
Välkommen med din ansökan!
Anställningstyp/arbetstiderÖppet årets alla dagar, schemaläggning
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duAnsök via vår webbplats »
Sista ansökningsdag 2008-02-18
FöretagTeliaSonera TeliaSonera
12386 Farsta
Mer information på
http://www.teliasonera.com Jobbnummer 122972
Observera att sista ansökningsdag har passerat.