Supportmedarbetare till Humanasupporten i Örebro

Humana AB / Kundservicejobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Höstens stora förändring är här! Vi byter schema- och tidrapporteringssystem för alla våra medarbetare och kunder. Därför behöver vi tillfälligt stärka upp vårt supportteam. Är du den nya stjärnan till vår Humanasupport?

Publiceringsdatum
2024-06-11

Om tjänsten
På vår supportavdelning kommer du vara en central spelare som säkerställer att våra medarbetare och kunder får den bästa möjliga servicen i samband med systembytet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att ge support till användarna av vårt nya schema- och tidrapporteringssystem, både via telefon och mejl.
Ordinarie supportavdelning består av tre härliga och hjälpsamma supportmedarbetare. Arbetet präglas av samarbete, laganda och utveckling. Vi trivs tillsammans och har kul på jobbet!
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning från och med den 26 augusti 2024 till och med den 10 januari 2025. Omfattningen är heltid (40 timmar i veckan) och arbetet utförs vardagar, dagtid (08:00-17:00). Placeringsort är Humanas Örebrokontor.

Vem är du?
Vi söker dig som är systemtekniskt intresserad och älskar att leverera förstklassig service. Erfarenhet av arbete i kundsupport eller andra serviceyrken är meriterande. Om du dessutom har erfarenhet av självständig ärendehantering är det en stor fördel. Kunskap om ärendehanteringssystemet Easit är ett plus.
Som person är du lösningsorienterad och trivs med att hjälpa andra. Eftersom du kommer att ha både mejl- och telefonkontakt med våra medarbetare och kunder är det viktigt att du är serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga. Arbetet kan periodvis vara intensivt, vilket ställer krav på din flexibilitet och ditt engagemang.
Vi på Humana förväntar oss att våra medarbetare alltid levererar utomordentlig service, inte bara till våra kunder, assistenter och samarbetspartners, utan även internt till kollegor. Vi värdesätter ett gott samarbetsklimat och hoppas att du vill vara en del av vårt engagerade team
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdegrundsord - engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.

Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana https://www.humana.se/jobb

Vad händer nu?
Låter det som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan! Vi hanterar ansökningar löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag så vänta inte med att söka.

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Humana AB (org.nr 556760-8475)

Kontakt
Supportchef, Humana Assistans
Helena Boström
helena.bostrom@humana.se

Jobbnummer
8741760

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana AB: