Supportmedarbetare, Firstline
Aptic AB / Supportteknikerjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aptic AB i Skövde Aptic erbjuder ett system som tar kunden hela vägen från faktura till betalt. I ett och samma system kan kunderna hantera fakturering, reskontraservice, factoring och inkasso. Vår marknad finns i dag i Sverige, Norge, Danmark och Holland. Gemensamt för dessa kunder är att de ställer höga krav vad gäller effektivitet och flexibilitet i sina system.
Aptic har idag ett 30-tal medarbetare och verksamheten är indelad i tydliga ansvarsområden där support-, projekt- och utvecklingsteamen har egna resurser. På marknadssidan finns personer med kvalificerad branschkunskap och med lång erfarenhet inom kundservice, process- och verksamhetsutveckling.
Vi söker nu till supportavdelningen en Firstline. Att arbeta som Firstline på Aptic AB innebär mycket mer än traditionellt Firstlinearbete. Din främsta uppgift är att svara i telefonen men även kommunicera med kunderna via mail och på andra sätt. Du kommer att få felsöka och lösa problem på egen hand, men du kommer också att lösa problem tillsammans med Secondline eller lämna över ärendet helt till dessa. I arbetsuppgifterna ingår också att organisera och prioritera inkommande supportärenden för vidarefordran till Secondline eller annan lämplig resurs. Du är ansvarig för återrapportering till kund och även för rapportering internt. Du kommer också att få arbeta med utveckling, dokumentation och andra på företaget förekommande arbetsuppgifter. Vi administrerar supportärenden i vårt egna system vilket du får utbildning i.
Du arbetar i ett team på för närvarande 7 personer men du kommer också att ha ett nära samarbete med andra anställda på företaget.
Arbetsuppgifterna ställer krav på att du har en stark servicekänsla, en pedagogisk förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska.
Ytterligare önskvärda egenskaper:
• Social och utåtriktad
• Stresstålig
• God organisationsförmåga och administrativt intresse
• Problemlösare
• Datakunskaper
Erfarenhet av ekonomiarbete, inkasso- och faktureringssystem/handläggning är meriterande.
Antagning sker löpande, sista ansökningsdag 2012-01-13.
Varaktighet/Arbetstid: Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning
Om du har frågor kontakta supportchef Jessica Wäring,
0500-100 293,
jobb@aptic.sePubliceringsdatum2011-12-19Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-13
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@aptic.seKontaktJessica Wäring, Supportchef, 0500-100293 (Direkt nr),
jobb@aptic.seFöretagAptic AB
AdressAptic AB
Gamla Kungsvägen 54
54132 SKÖVDE
KontorsadressGamla Kungsvägen 54
SKÖVDE
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0500-100 200
E-postadress:
jobb@aptic.se Jobbnummer 1109090
Observera att sista ansökningsdag har passerat.