Supportmedarbetare
PS Partner / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PS Partner i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige PS Interim bemannar med ekonomer och andra specialister och har gedigen erfarenhet av bemanningsbranschen.
Vi tror helt och fullt på att vårt mod, vår expertis, vårt respektfulla arbetssätt och vår höga aktivitetsnivå är den absoluta vägen mot målet. Detta kallar vi MERA.
PS Partner är ett värderingsstyrt bolag där vi lever och andas våra värderingar MERA i det vi gör varje dag, såväl för våra kunder som för våra kandidater. PS Partner startades 2010 och har idag kontor i Göteborg och Borås.
Inom PS Partner familjen finns vårt snabbfotade konsultbolag PS Interim och PS Executive för chefsrekryteringar.
Nu söker vi en serviceinriktad supportmedarbetare till ett längre konsultuppdrag. Har du tidigare arbetat i en kundtjänst och vill ta nästa kliv till en mer administrativ roll?
Publiceringsdatum2018-05-24Dina arbetsuppgifterI rollen som supportmedarbetare kommer du i huvudsak att arbeta med hantering av webborders. Rollen kräver att du gillar att ta ansvar och du "äger" din order tills den är inlagd, uppföljd och klar. Du har även viss kundkontakt via mejl. En del av rollen innefattar även hantering av returer och reklamationer, samt logistikhantering och leveransbevakning. Du fungerar som en viktig länk mellan kunden och företaget och ser till att alla webborders hanteras korrekt.
Kvalifikationer och egenskaper
• God administrativ förmåga (noggrann, systematisk)
• Hög servicegrad
• Vana att arbeta i komplexa system, meriterande om du arbetat i Microsoft Dynamics AX
• Mycket goda kunskaper i Office-paketet
• Mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
Som person är du strukturerad, effektiv, noggrann och har sinne för administration. Du gillar att arbeta i system. Du tar ansvar för ditt arbete och har förmåga att arbeta självständigt men även lätt för att samarbeta. Vidare är du flexibel och kan anpassa dig för att på bästa sätt bidra till teamets gemensamma framgång! Vi sätter även stort värde på att du är nyfiken, intresserad och har inställningen att problem är till för att lösas.
Tjänsten
Du blir anställd som konsult i PS Interim. Anställningen är på heltid och pågår under minst 6 månader, med start omgående. Kunden har sitt kontor i Mölndal.
Så ansöker duFör att söka tjänsten, registrera din CV tillsammans med ett personligt brev på
www.pspartner.se. För frågor, kontakta konsultchef Lena Wadenby på +46 723306061/
lena.wadenby@pspartner.seIntervjuer sker löpande vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPS Partner
AdressPS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG
KontorsadressFörsta Långgatan 18
Jobbnummer 4162811
Observera att sista ansökningsdag har passerat.