Supportmedarbetare
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-02-02Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst sex månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns väldigt goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företagetFöretaget bygger och driftsätter fibernätet där de säkerställer internetinfrastruktur med höga hastigheter. Aktören vänder sig såväl till företag som privatpersoner med både produkter och tjänster. Målsättningen är att skapa en framtids- och driftsäker internetinfrastruktur med ledande teknik i alla delar.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supporttekniker blir du en del av företagets supportteam. Tillsammans hanterar ni inkommande kundärenden via telefon och mejl där du är ansiktet utåt för företaget. Du har hand om hela handläggningsprocessen som består av beställningar, fakturering, felanmälningar och felsökning. Du växer in i rollen och har som målsättning att självständigt handlägga olika ärenden, vid behov eskalerar du till övriga funktioner inom företaget.
• Svarar på inkommande samtal och mejl från kunder
• Samarbetar med kollegor för att hitta bra lösningar till kunderna
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av 1st eller 2nd line support eller motsvarande
• Svenska obehindrat i tal och skrift
• Intresse för teknik är meriterande
Vi lägger stor vikt vid personlighet, det är viktigt att du tycker om att jobba serviceinriktat och leverera god support till kunder. Eftersom kundens ärenden är IT- och teknikrelaterade är det även viktigt att du har ett tekniskt intresse. För att lyckas och trivas i rollen tar du stort ansvar för dina arbetsuppgifter och planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt. Att vara uppmärksam och lyhörd på kunden och kollegor är viktigt i denna roll, du skapar förtroende och samarbete väl med andra.
Övrig information:
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Luleå
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sofi Nordström
sofi.nordstrom@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7404721
Observera att sista ansökningsdag har passerat.