Supportmedarbetare

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Luleå
2023-01-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supportmedarbetare" (publicerad 2023-02-02) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-01-11

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst sex månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns väldigt goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget
Företaget bygger och driftsätter fibernätet där de säkerställer internetinfrastruktur med höga hastigheter. Aktören vänder sig såväl till företag som privatpersoner med både produkter och tjänster. Målsättningen är att skapa en framtids- och driftsäker internetinfrastruktur med ledande teknik i alla delar.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som supporttekniker blir du en del av företagets supportteam. Tillsammans hanterar ni inkommande kundärenden via telefon och mejl där du är ansiktet utåt för företaget. Du har hand om hela handläggningsprocessen som består av beställningar, fakturering, felanmälningar och felsökning. Du växer in i rollen och har som målsättning att självständigt handlägga olika ärenden, vid behov eskalerar du till övriga funktioner inom företaget.

• Svarar på inkommande samtal och mejl från kunder
• Samarbetar med kollegor för att hitta bra lösningar till kunderna

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av 1st eller 2nd line support eller motsvarande
• Svenska obehindrat i tal och skrift
• Intresse för teknik är meriterande

Vi lägger stor vikt vid personlighet, det är viktigt att du tycker om att jobba serviceinriktat och leverera god support till kunder. Eftersom kundens ärenden är IT- och teknikrelaterade är det även viktigt att du har ett tekniskt intresse. För att lyckas och trivas i rollen tar du stort ansvar för dina arbetsuppgifter och planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt. Att vara uppmärksam och lyhörd på kunden och kollegor är viktigt i denna roll, du skapar förtroende och samarbete väl med andra.

Övrig information:

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Luleå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sofi Nordström
sofi.nordstrom@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7330184

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: