Supportmedarbetare
Payex Solutions AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Payex Solutions AB i Stockholm,
Gotland eller i
hela Sverige PayEx är en privatägd koncern inom den finansiella sektorn med huvudkontor på Gotland, Sverige. Koncernen omfattar ett flertal bolag med ca 600 medarbetare i fyra länder. PayEx erbjuder betallösningar för internet-, mobil- och fysisk handel samt administrativa tjänster inom fakturering, reskontrahantering och inkasso. PayEx erbjuder även finansiella tjänster som factoring och delbetalning.
Teamwork, nytänkande och steget före, det är tre goda skäl för dig att välja PayEx. Skäl som har präglat vår verksamhet ända sen starten 1972 och som har fört oss till vår nuvarande position som ett av Europas ledande företag inom betalningsprocesser. Det fjärde goda skälet till att välja PayEx är mycket enklare än så; vi trivs på vår arbetsplats och har roligt. Så enkelt men så viktigt.
PayEx Solutions består av närmare 80 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark. Våra medarbetare har unik kompetens inom projektledning, systemintegration, utveckling, betalningsförmedling och finans. Vi är en innovativ leverantör med ett brett spektra av lösningar för elektronisk handel. Tjänsterna omfattar korthandel och kompletta betalningsportaler för näthandel, lösningar för telefonbetalning, elektronisk plånbok, kontantkortshandel, mobilhandel och trygga person-till-person-betalningar på nätet. Vi jobbar kontinuerligt med att ta fram nya attraktiva betalsätt. Senast i raden är PayEx Mobil.
Vi söker nu en medarbetare till vårt support- och serviceteam i Stockholm.
Din roll
Du kommer att arbeta med flertalet arbetsuppgifter inom området näthandel. Du kommer att vara first line support till våra partners och företagskunder. Vi vill också att du bidrar vid utveckling av nya produkter och tjänster och bistår vid implementeringen av dessa. I dina arbetsuppgifter ingår även test och kvalitetssäkring samt dokumentation av processer och rutiner.
Din kompetens
Du ska ha minst 1-2 års dokumenterad erfarenhet av att arbeta med telefonsupport eller teknisk support. Du bör ha ett intresse för teknik och/eller IT och det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inriktad mot teknik eller IT.
Du har hög arbetskapacitet och förmåga att prioritera. Du är lösningsorienterad och har en hög service- och ansvarsnivå. Du ska dessutom vara noggrann, ha god analytisk förmåga och kunna arbeta både självständigt och i team.
För tjänsten krävs goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska och engelska. Stor vikt fästes vid personlig lämplighet.
Publiceringsdatum2010-05-05Så ansöker duTjänsten, som är heltid, kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Ansökningarna behandlas löpande men sista ansökningsdag är 2010-05-20.
Du som ser möjligheterna och trivs i ett företag med entreprenörsanda är välkommen med din ansökanvia vår hemsida
www.payex.se, som vi behandlar konfidentiellt. Du kommer att arbeta i en stimulerande och omväxlande miljö på en välmående arbetsplats.
Om du har några frågor är du välkommen att kontakta HR-ansvarig Torhild Aas på 0498-20 63 23,
torhild.aas@payex.com eller Lars Johansson på 0498-20 29 94,
lars.johansson@payex.com .
Facklig företrädare för Unionen är Katarina Rosdahl, tfn 0498 - 20 23 23,
katarina.rosdahl@payex.com .
Arbetstider och omfattningProvanställning 6 månader
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-05-20
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktTorhild Aas, +46 498-20 63 23
Unionen Facklig företrädare, Katarina Rosdahl, +46 498 20 23 23
FöretagPayEx Solutions AB
AdressPayEx Solutions AB
S.t Hansplan 1
62188 Visby
Jobbnummer 643813
Observera att sista ansökningsdag har passerat.