Supportkonsult till Jeeves | Stockholm
Jeeves Information Systems AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jeeves Information Systems AB i Stockholm,
Jönköping,
Växjö,
Borås,
Göteborg eller i
hela Sverige Jeeves är en växande leverantör av affärssystemslösningar för små och medelstora företag inom tillverkning, handel och distribution. Vi står inför en spännande tillväxtfas och söker nu en engagerad supportkonsult till vårt team i Stockholm. Har du en brinnande passion för hjälpa och utveckla kunders affärer och verksamheter? Sök tjänsten redan idag och låt Jeeves bli platsen där du fortsätter din karriär!
Publiceringsdatum2016-05-16Dina arbetsuppgifterSom Supportkonsult på Jeeves tar du emot inkommande ärenden från våra kunder, konsulter och partners. Dina främsta arbetsuppgifter består av att identifiera och prioritera samt lösa olika frågor och problemställningar genom att verifiera, testa och felsöka i Jeeves affärssystem. Du kommer att arbeta inom verksamhetsområdet logistik och produktion. Förutom ett nära samarbete inom supportteamet arbetar du även tillsammans med övriga funktioner på Jeeves.
ErfarenheterFör att förstå våra kunders verksamheter ser vi gärna att du en bakgrund inom produktion och/eller logistik. Du har god förmåga att kommunicera med kunder och förstå deras behov. Erfarenhet av Jeeves som konsult, användare, superuser eller liknande är meriterande men inget krav.
• Du har minst 2 års erfarenhet av en liknande support- eller konsultroll.
• Du har erfarenhet av ERP system.
• Grundläggande förståelse för programmering och kunskaper inom SQL.
• Du är en skicklig kommunikatör och uttrycker dig väl i både tal och skrift.
• Du har relevant universitet- eller högskoleutbildning
Vi är en internationell organisation med engelska som koncernspråk, det är därför mycket viktigt att du talar och skriver både svenska och engelska flytande.
Dina personliga egenskaperSom person är du en god lyssnare och har en mycket god förmåga att analysera och lösa problem. Du är affärsmässig där du drivs av att leverera god service och med högsta kvalitet. På Jeeves sätter vi värde på engagemang och nyfikenhet, eftersom vi är övertygade om att det driver utvecklingen framåt både för oss och för våra kunder.
Sök tjänsten redan idag!
Ta chansen att ansluta dig till ett team som brinner för sin produkt, ett företag med ljus framtid där engagemang och kunskap värdesätts. Skicka din ansökan så snart som möjligt till
careers@jeeves.se märk den med Supportkonsult Stockholm i ämnesfältet. Vi kommer att kalla till intervjuer löpande och tillsätta tjänsten, så snart vi hittat rätt person.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi vill därför inte bli kontaktade av annonsförsäljare eller rekryteringsföretag.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
careers@jeeves.seFöretagJeeves Information Systems AB
AdressJeeves Information Systems AB
Box 1042
10138 STOCKHOLM
KontorsadressKungsbron 1/Klarabergsviadukten 70
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-58709900
E-postadress:
careers@jeeves.se Jobbnummer 2845257
Observera att sista ansökningsdag har passerat.