Supportansv webbaserat verktyg mötesindustrin
Delegia AB / Grafiska jobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla grafiska jobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Delegia AB i Stockholm Delegia är marknadsledande i Norden och arbetar med IT-lösningar till Mötesindustrin; Mässor, Event, Konferenser, kongresser etc. Delegias system hjälper våra kunder med administration av arrangemang, ökade marknadsaktiviteter och nya idéer. Våra stora system är Delegia Registration System för deltagar-hantering på internet, Delegia MessOut för SMS-interaktivitet samt Delegia Mint som är en mobilapplikation för stora möten. Därtill kommer ett antal småsystem anpassade för enstaka kunder eller projekt.
Delegia är fast beslutna om att gå från ledande i Norden till att bli ledande i världen på system för mötesindustrin. Exempel på projekt och företag som vi arbetar/arbetat med:
Love 2010, Volvo Ocean Race, TUR-mässan, Scandinavian Masters, Microsoft (Techdays, Partner Summit), Möbelmässan, IBM, Adobe Live, Nokia World, AstraTech, Dustin Digital Expo, Allt för sjön, Posten, Postkodlotteriet, Stockholms Stad, Ericsson.
Bakgrund
Du är intresserad av webb-baserade tjänster och kan internettekniken. Vi ser gärna att du också har ett intresse av mötesindustrin. Du kanske också har erfarenhet från arbete i en kundtjänst, kundservice eller call-center.
Publiceringsdatum2010-07-07Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med kundsupport på våra webbaserade verktyg via mail och telefon, rapportera och följa upp buggar samt dokumentera och underhålla vårt Helpcenter där all dokumentation om systemen finns.
Du kommer att vara en resurs i produktionsprojekt där du själv jobbar i systemet och hjälper våra kunder att konfigurera och bygga webbprojekt i verktygen.
Du ska aktivt bidra till supportens utveckling och förbättrande.
Du är Serviceminded och stresstålig, objektiv och har en förmåga att snabbt förstå och lösa problem.
Förutom god svenska så ska du även behärska engelska i tal och skrift. Du ska ha bra grundläggande webbkunskaper; tex HTML och CSS.
Du ska vara intresserad av pedagogik och ha en förmåga att förmedla kunskaper både verbalt och med hjälp av dokumentation och utbildningsmaterial.
Meriterande är även kunskaper i tex Photoshop eller annat bildbehandlingsprogram.
Vi erbjuder dig:
• Stora möjligheter att bidra till utvecklingen av din och vår gemensamma framtid.
• En företagskultur med entreprenörsanda, gemensamma värderingar och ett stort individuellt ansvar.
• En platt organisation med korta beslutsvägar.
• Inspirerande arbetsmiljö med erfarna kollegor och intressanta uppdrag
Du kommer att arbeta med unika produkter som kontinuerligt utvecklas och du kommer att ha stora möjligheter att utveckla ditt arbete och dig själv då företaget växer.
Skicka ditt ansökan med lönekrav till
jobb@delegia.se .
Märk mailet "supportansvarig"
Om du har några ytterligare frågor om tjänsten kontakta oss på tel 08-4471280.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@delegia.seFöretagDELEGIA AB
AdressDELEGIA AB
Upplagsvägen 1
11743 STOCKHOLM
KontorsadressUpplagsvägen 1
Stockholm
KontaktuppgifterE-postadress:
jobb@delegia.se Jobbnummer 692309
Observera att sista ansökningsdag har passerat.