Support- och kompetenschef till Jura!
Clevry Sweden AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clevry Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Hos jura står professionell service i fokus. Vid servicebehov är de optimalt förberedda i JURA Hospitality Center i Stockholm. I servicecentret, som är utrustat med den senaste tekniken, garanterar kvalificerade anställda professionell service för deras kunder. JURA är innovationsledande och marknadsledande i världen när det gäller hightech-kaffemaskiner i premium-segmentet för användning i hushållet, på kontor och restaurang. Företaget präglas av en tydligt formulerad strategi, stolthet och ett fokuserat engagemang hos sina anställda där alla bidrar aktivt till ett positivt resultat. För mer information, besök jura.com.
För kunds räkning söker vi nu en Support- och kompetenschef! Vi på Clevry sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd direkt hos Jura.
Din roll
Som Support & Kompetenschef ansvarar du för den operativa driften av Juras kundtjänst- och innesäljavdelning samt för att alla anställda med kundkontakt har optimerad kunskap om deras produkter.
Avdelningen ansvarar även för deras JURA-live studio som är en viktig del i vår slutkundskommunikation och vid utbildningar av återförsäljare.
Omfattning: heltid
Kontor: Hammarby sjöstad
Start: omgående
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Ansvar för upprätthållande och utveckling av kvaliteten i företagets kundlöften
• Tjänsteplanering
• Utvecklings- och effektiviseringsprojekt
• Säkerställa intern produktkompetens genom löpande utbildningar
• Koordinera kundärenden mellan avdelningarna, butik, verkstad, support och utesälj
• Följa upp på statistik och kvalitetskrav
• Medverka på kund- och företagsaktiviteter/ event
Publiceringsdatum2022-02-15ProfilVi söker dig som har 5 års erfarenhet inom support management i en roll som chef eller teamleader. Du har erfarenhet av utveckling och uppgradering av en kundtjänst och är mycket pedagogisk och trygg i att utbilda andra. Vi ser gärna att du har arbetat med försäljning i butik och vet hur man bemöter kunder på bästa möjliga vis. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom tex pedagogik då rollen kräver goda kunskaper inom presentations- och utbildningsteknik. Vidare har du god kunskap i officepaketet och är van att arbeta i CRM system.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (
https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagClevry Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clevry Sweden AB (org.nr 556723-0486),
https://www.clevry.com Arbetsplats Clevry
Kontakt Ida Högberg
ida.hogberg@studentwork.com Jobbnummer 6344671
Observera att sista ansökningsdag har passerat.