Support till evenemangsbesökare
Tickster AB / Butikssäljarjobb / Arvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Arvika,
Eda,
Sunne,
Årjäng,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tickster AB i Arvika,
Göteborg eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2017-06-21Dina arbetsuppgifterHar du någon gång suttit framför datorn och chattat och plötsligt märkt att klockan är 02 och tiden bara flugit iväg? Kommunicerar du ofta med dina vänner via Messenger och SMS istället för att ringa? Har du lätt för att formulera och uttrycka dig i text? Då är uppdraget som kundtjänstmedarbetare något för dig.
Hur ser din dag ut?
Som kundtjänstmedarbetare är det dig kunderna skriver till när dom har frågor om biljetter och evenemang. Du kommer dagligen att chatta, maila och samtala med en massa olika människor med olika frågor och behov där ditt jobb är att hjälpa våra kunder till en bra upplevelse när dom köper biljetter hos våra arrangörer. Frågorna varierar utifrån vilka arrangemang som ligger uppe till försäljning just för tillfället och i dina uppgifter ingår även att hålla reda på om någon fråga kommer upp mer ofta för att vi ska kunna effektivisera våra flöden, underlätta för biljettköparna och räta ut frågetecken kring själva arrangemanget.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder en fast anställning i en bransch där vi ligger i framkant av tekniken. Du får möjlighet att ta del av och se hur olika evenemang fungerar på insidan då det även ingår att man ibland är med ute på själva evenemangen och hjälper till. Du ingår i ett team där ni jobbar tillsammans och hjälps åt för att lösa de uppgifter som uppstår.
Är du intresserad?
Skicka då ett mail till oss där du beskriver dig själv samt bifogar ditt CV. Mailet skickar du senast den 20 augusti till:
jobb@tickster.com. Urval sker löpande. Vi ser framemot att höra ifrån dig!
Hälsningar från oss på Tickster
Vad behövs för att lyckas?
Vi söker dig som har tre års gymnasiekompetens och god datorvana samt gillar att formulera dig i text. Som person ser vi att du är serviceinriktad, entusiastisk, professionell och har förmågan att behålla fokus i fartfyllda situationer. Att du har arbetat i ett serviceyrke är meriterande. Din förmåga att både ta eget ansvar och din initiativförmåga gör att du kommer att lyckas utmärkt i rollen hos oss.
Tickster är ett Arvikabaserat företag som utvecklar biljettsystem. Våra kunder är festivaler, spelställen, mässor, teatrar, sportklubbar och andra typer av arrangörer som behöver ett system för att kunna sälja biljetter. Vi har funnits sedan 2007 och har huvudkontor i Arvika men finns även i Göteborg och i Stockholm. Vi är 30 anställda. Vi växer kontinuerligt och behöver nu utöka vår kundsupport med ytterligare en medarbetare.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-20
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänstmedarbetare
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktErik Lindholm
jobb@tickster.comFöretagTICKSTER AB
AdressTICKSTER AB
BOX 334
67127 ARVIKA
KontorsadressMagasinsgatan 8
Jobbnummer 3568734
Observera att sista ansökningsdag har passerat.