Support tekniker
Engulf AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Engulf AB i Stockholm Just nu söker vi en support tekniker med gedigen teknisk kompetens för anställning till en av våra kunder.
Det är en second line support roll med nära arbete till resterande avdelningar av företaget.
Vad är ditt ansvar?
• Identifiera och lösa vanliga problem
• Rekommendera ändringar till processer som tar oss till nästa nivå
• Samarbeta med andra avdelningar så som Customer Success, Product Owner och utvecklingsteamen
• Driva och dokumentera tekniska ärenden, samt vidta korrekta åtgärder
• Bidra med en hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande av våra kunder
• Hålla dig uppdaterad på produkt nyheter, och vara nyfiken på bransch förändringar
Vilka kvalifikationer bör du ha?
• Proaktiv problemlösare
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av SaaS platform
• Erfarenhet av ärendehantering så som Jira
• Du är passionerad av att lära dig nya saker och att dela din kunskap med andra
• Ha bra energi och en Inspirerande personlighet
Vad erbjuder vi?
• En viktig roll i en helägd svensk SaaS Scale-up
• Globalt banbrytande produkter
• Konkurrenskraftig lön
• Möjligheten att påverka en extremt spännande tillväxtresa
• Världens bästa team!
Kompetenser
• MySQL
• REST-API
• Erfarenhet av att läsa loggfiler
• HTML
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-09-12ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagEngulf AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Engulf AB (org.nr 559185-4905),
http://www.engulf.se Arbetsplats Engulf
Jobbnummer 6969878
Observera att sista ansökningsdag har passerat.