Support Specialist Customer Experience
Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2023-03-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Support Specialist Customer Experience" (publicerad 2023-05-02) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Big Travel söker en Support Specialist Customer Experience
Resebolaget BIG Travel Sweden AB är ett privatägt aktiebolag inom Taptumkoncernen.
BIG Travel är ett ledande bolag inom segmentet offentlig upphandling och digital utveckling för affärsreseförsäljning. BIG Travels mål är att bli den främsta digitala fullserviceresebyrån. Detta gör vi genom att följa våra ledord som genomsyrar hela verksamheten: stolt framåt tillsammans. Vi är stolta över det arbete vi gör, vi siktar framåt och arbetar tillsammans.
Om tjänsten/ arbetsuppgifter
Främsta arbetsuppgifterna man har i rollen som Support Specialist Customer Experience på avdelning Teknisk Online Support är att ta emot samtal/mail ifrån Onlineteamet, hjälper och stöttar teamet med att felsöka och lösa eventuella utmaningar kunderna stöter på i samband med deras resebokningar i våra självbokningssystem. Man implementerar nya kunder i systemet, uppdaterar system om kund får ändrade behov eller önskemål. Man håller sig uppdaterad på systemens kapacitet och funktionalitet och man jobbar med olika leverantörer. Man deltar i olika projekt som involverar både interna avdelningar men också externa parter.
Om dig
Vi söker dig med erfarenhet av administrativt arbete inom resebranschen. Du trivs att arbeta i ett drivet, sammansvetsat arbetslag med högt tempo och glatt humör. Tjänsten innebär mycket frihet under ansvar och du har inga problem med att arbeta självständigt såväl som i team. Du har förmåga att hantera deadlines, tids optimering och digitala system utan bekymmer. I och med att du i din roll har flera kontaktytor är du kommunikativ och trivs i sociala sammanhang. Vidare har du en nyfiken och positiv approach, är lösningsorienterad samt positivt inställd till förändrings- och förbättringsarbeten.
Vi söker dig som vill vara med på vår resa mot att bli den främsta digitala fullserviceresebyrån genom att arbeta stolt, framåt tillsammans!
Viktigt personliga egenskaper
Att du har en stark administrativ ådra
Att du är flexibel och kan prioritera uppgifter självständigt
Att du är en prestigelös och lösningsorienterad teamplayer
Engagerad
Analytisk
Problemlösare
Proaktiv och ansvarstagande
Resultat- och utvecklingsorienterad Förmåga att prioritera så att de viktigaste sakerna blir gjorda först
Kvalifikationer som krävs/ är meriterande
Ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift (KRAV)
Att du har Resebyråerfarenhet
Att du har erfarenhet av arbete i Amadeus (KRAV)
Att du har erfarenhet av biljettering
Att du har erfarenhet från GDS:er såsom Galileo/Travelport
Att du har erfarenhet av arbete med Linkonline
Att du har god förståelse för historik i PNR
Arbete i Microsoft Dynamics Finance & Operations
Urval och intervjuer sker löpande, så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på
olivera.cvetkovic@kraftsam.seVarmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "kraftsam1091".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 559064-9207),
http://kraftsam.se Jobbnummer 7551624
Observera att sista ansökningsdag har passerat.