Support ekonomi ,NCC Business Service Center
Ncc AB / Backofficejobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ncc AB i Solna,
Stockholm,
Järfälla,
Huddinge,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige NCC:s vision är att förnya vår bransch och erbjuda de bästa hållbara lösningarna. Vi utvecklar, bygger och säljer framtidens miljöer för boende, arbete och kommunikation. Vårt arbete genomsyras av våra värderingar; ärlighet, tillit, respekt och framåtanda.
1 Line Support - med känsla för service och resultat!
Rollen hos oss
Hos oss kommer du att vara vårt ansikte utåt även om ditt arbete sker via telefon och mail. Du kommer att supporta interna och externa kunder samt NCC:s leverantörer i hela Norden.
De kommer att fråga dig och be dig om hjälp gällande fakturor, leverantörs- & kundreskontra, kundreklamationer, påminnelser eller inkassofrågor mm. Du ska även vara behjälplig när det gäller frågor som rör vårt leverantörsfaktureringssystem eller angående ekonomifrågor kring våra ekonomiprogram. En annan viktig uppgift är att ständigt vara vaksam på eventuella felaktigheter som bland annat dubbletthantering av leverantörsfakturor. Vi har stor efterfrågan på våra tjänster vilket medför att en vanlig dag för dig kan innebära att du kommer hantera ett 70-tal samtal och mail.
Vår supportfunktion är relativt ny vilket innebär att det finns stora möjligheter att vara med och utveckla vårt arbete och våra verktyg.
Så här tror vi att du kan beskriva dig
Du vet vad god service innebär! Du gör alltid ditt bästa för att hjälpa och vägleda dina kunder. Har du själv inte svaret då tar du hjälp av dina kollegor. En del frågor är mer komplicerade än andra vilket gör ditt arbete mer spännande och intressant.
Förmodligen har du erfarenhet på ett eller annat sätt från servicebranschen - kanske sitter du i en supportfunktion eller haft någon annan typ av serviceroll. Du är en självgående person som är nyfiken och har en vilja av att lära dig mer. Du är van vid att hantera en stor mängd med information och har förståelse för ekonomiska transaktioner, så som grundläggande bokföring.
Du är tydlig i din kommunikation vilket är viktigt då dina kunder kommer från olika länder. Ett krav är att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Det är mycket meriterande om du även talar danska eller norska.
Avdelning NBS
NBS, NCC Business Services, är ett Shared Service Center som levererar tjänster inom ekonomi för alla våra nordiska bolag i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Vi är ca 110 engagerade medarbetare som sitter i både Solna och Helsingfors.
Helena Engbrink kommer att vara din gruppchef. Hon och hennes medarbetare gör allt för att våra kunder ska få den bästa servicen.
Ytterligare information
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på vårt huvudkontor i Solna. Provtjänstgöring tillämpas.
Kontakta gärna HR Specialist Monica Klersén, 070-653 90 49, för ytterligare information. Registrera din ansökan och ditt CV nedan. Urval sker löpande dock senast den 24 april 2020.
Välkommen med din ansökan!
NCC är ett av de ledande nordiska bygg- och fastighetsutvecklingsföretagen med en omsättning på närmare 58 Mdr SEK och 16 500 medarbetare (2019). Vår vision är att förnya vår bransch och erbjuda de bästa hållbara lösningarna. NCC skapar framtidens miljöer för boende, arbete och kommunikation med ett ansvarsfullt byggande som ger hållbart samspel mellan människa och miljö.
Annonssäljare och säljare av rekryteringstjänster undanbedes kontakta NCC för detta uppdrag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2020-04-07ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNCC AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare NCC AB (org.nr 556034-5174)
Arbetsplats NCC
Jobbnummer 5182374
Observera att sista ansökningsdag har passerat.