Support Bruynzeel Storage Systems AB
Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2017-11-01FöretagetBruynzeel Storage Systems tillverkar och säljer förvaringslösningar för kontor, arkiv, museer, lager, bibliotek, sjukvård och butiker. Som producent, konsult och installatör är Bruynzeel Storage Systems marknadsledande inom utrymmesbesparande förvaring. Bruynzeel finns i 9 europeiska länder via sina egna försäljningskontor och har sitt huvudkontor i Holland. Det skandinaviska kontoret är beläget i Partille där 11 stycken medarbetare arbetar i ljusa och trivsamma lokaler.
Dina arbetsuppgifterTjänsten som teknisk support är en bred roll där du kommer få vara med i hela processen, från början till slut. Tjänsten kan delas in i 3 stycken övergripande delar; support, försäljning och teknik. Du ansvarar för eget supportarbete till säljare och kunder, information till säljare och kunder, offertarbete, orderarbete, inköp, leveransuppföljning, montageunderlag vid behov, fakturering samt reklamationshantering. Du ansvarar dessutom för att rätt lösning offereras och vid order att rätt lösning levereras. Detta är ett föräldravikariat på ett år med start omgående.
Kvalifikationer• Eftergymnasial utbildning inom teknik
• Du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska, norska är meriterande
• God datorvana
• Det är meriterande med kunskaper i CAD och erfarenhet av en kundorienterad roll
Vi tror att du som söker är en person med tekniskt intresse som är trygg och har självförtroende i kontakt med nya människor. Du har intresset, viljan och förmågan att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du trivs med högt tempo och är van vid att hantera hög arbetsbelastning samt ständiga omprioriteringar. Du kan själv strukturera ditt angreppssätt och driver dina processer självständigt vidare, dessutom värdesätter du det egna ansvaret högt. Slutligen är du en noggrann person som är väl medveten om mål och kvalitetsstandard.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Teknik, support, teknisk support, tekniker, servicedesk, helpdesk, IT, försäljning, kund, relationer, montage, transport, CAD, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Johnson
anna.johnson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3780066
Observera att sista ansökningsdag har passerat.