Support

Canon Nordic RCC / Supportteknikerjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Canon Nordic RCC i Mölndal

Canon Nordic RCC är ansvariga för Canons service och support i den Nordiska regionen inom affärsområdet konsumentprodukter.
Då en av våra medarbetare snart går på mammaledighet finns det utrymme för ett vikariat i vår 2nd Level support under hennes frånvaro.
Då vi hanterar support för hela den nordiska regionen är det viktigt att våra medarbetare har god kunskap i de nordiska språken och inte är rädd för att prata med exempelvis norska och danska kunder.
I arbetsuppgifterna ingår:
Hantering av supportärenden och klagomålshantering eskalerade från vår 1st Line helpdesk, vilket innebär analysering, undersökning och vidareförmedling av en lösning direkt till slutkunden. Det sker i huvudsak via mail eller telefon. Alla ärenden blir registrerade och hanterade i ett internt Remedy system.
Viktiga nyckelkunskaper:
• It tekniskt kunnande/intresse
• Kundförståelse - förmåga i att hantera kunder och återförsäljare på ett affärsmässigt och professionellt sätt.
• Kunskap/förståelse i norska, svenska och danska

Publiceringsdatum
2009-10-02

Kontaktperson för detta jobb
David Andersen
Din ansökan vill vi ha senast 2009-10-30 via mail till: david.andersen@canon.se

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Graviditetsvikariat from 1/1 2010 till ca augusti 2011.

Ersättning
Fast lön

Företag
Canon Nordic RCC

Adress
Canon Nordic RCC
Krokslätts Fabriker 14
43137 MÖLNDAL

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-7203400

Jobbnummer
515905

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Canon Nordic RCC

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Canon Nordic RCC: