Supply support
Candles Scandinavia AB / Inköpar- och marknadsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Candles Scandinavia AB i Örebro,
Stockholm,
Malmö,
Skellefteå eller i
hela Sverige Candles Scandinavia är Nordens största tillverkare och distributör av doftljus och övriga doftsättningsprodukter med bland annat nordisk agentur för flertalet av världens största doftljusmärken, däribland Yankee Candle och WoodWick. Därtill har bolaget en egen doftljusfabrik där man med labbet och utvecklingsavdelningen som kärna i den egna produktionen utvecklat ett 100% naturligt vax som kan beskrivas som världsunikt. Bolaget tillverkar idag under ramen för Private Label doftljus och rumsdofter till kunder så som H&M, Kicks, Åhléns med flera. Candles Scandinavia bedriver sin verksamhet i fräscha och ändamålsenliga lokaler centralt i Örebro och är idag ca 100 medarbetare med en omsättning på ca 150 miljoner kronor och med en årlig tillväxttakt på 30 %. Våra värdeord är viktiga för oss och finns med oss i vårt dagliga arbete: Vi vågar, Vi vet, Vi gör det nu!
Vi söker dig som...
Framför allt tycker det låter intressant att vara med på Candles tillväxtresa! Med tanke på bolagets framfart både historiskt och framöver är det viktigt att du trivs i en föränderlig miljö, är utvecklingsorienterad och vill vara med och skapa rutiner och arbetssätt.
I rollen som Supply support kommer du att utföra varierade arbetsuppgifter för att stötta kollegorna på inköpsavdelningen
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Boka och planera leveranser
Inköp av förbrukningsmaterial till lager och produktion
Orderbekräfta och leveransbevaka
Registrera nya artiklar samt registervård över befintliga produkter
Korrigera lagersaldon vid löpande inventeringar
Stötta produktionsplanering
Du rapporterar till bolagets Supply Manager där funktionerna inköp, produktionsplanering och logistik ingår.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet från administrativt arbete, gärna inom inköp/logistik.
Arbetet ställer krav på förmåga att strukturera, planera, prioritera och självständigt driva ditt arbete framåt.
Du är en utpräglad servicemänniska och du trivs i rollen att stödja teamet. Du är kommunikativ och kan utrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
Du bör ha goda kunskaper i MS Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i MS Business Central.
Vi erbjuder
Ett spännande arbete i ett snabbväxande bolag med höga ambitioner på marknaden. Vi är idag det ledande bolaget inom vår nisch men har fortsatt mycket stora tillväxtambitioner. Arbetsplatsen präglas av korta beslutsvägar, stark tillväxt och teamkänsla. För rätt person finns det mycket goda möjligheter till en stark personlig utveckling och stor påverkan på hur rollen utformas.
Anställningsform
Tillsvidare, heltid, dagtid
Provanställning kan komma att tillämpas
Kollektivavtal finns
Fast månadslön
Så ansöker du
CV samt personligt brev märkt "Supply support" skickas till
jobb@candles.se Sista dag för ansökning: 2022-10-02
Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen
Publiceringsdatum2022-09-09Kontaktuppgifter för detta jobbHelena Hedengren
Supply Manager
073-970 38 83
helena.hedengren@candles.seÖppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-02
AdressCandles Scandinavia AB
Cv-Gatan 38 B
70382 Örebro
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Supply support".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Candles Scandinavia AB (org.nr 556791-4147),
https://www.candles.se Cv-Gatan 38 B (
visa karta)
703 82 ÖREBRO
Ansökan E-post:
jobb@candles.se Jobbnummer 6966906
Observera att sista ansökningsdag har passerat.