Supply Planner från livsmedelsbranschen sökes till Helsingborg
Manpower Huvudkontor / Logistikjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Vi söker nu en erfaren Supply Planner med placering i Helsingborg. Uppdraget är för vår uthyrningsverksamhet, är på heltid och varar från mitten av augusti till året ut.
Publiceringsdatum2014-07-28Dina arbetsuppgifterI rollen som Supply Planner kommer du att arbeta med lagerstyrning, materialplanering samt operativt inköp. Du kommer att arbeta med ett brett kontaktnät: internt, med kunder och med kundernas leverantörer.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:
• Att ansvara för inköpsplanering och lagerstyrning
• Att arbeta med prognoser och prognosuppföljning
• In- och utfasning av artiklar
• Att sätta upp och underhålla lagerstyrningsparametrar
• Fakturakontroll
• Att genomföra flödesanalyser och identifiera trender i logistikkedjan
Du kommer att arbeta i en matrisfunktion där du ansvarar för produktportföljen i en viss region, och i samråd med andra regioner planerar flödet.
Vem är du?
Du har flerårig erfarenhet av att arbeta i en roll som Supply Planner, gärna med livsmedel.
Vi förväntar oss att du är en engagerad person med god analytisk förmåga och ett bra siffersinne för att snabbt kunna se samband och hitta alternativa lösningar. Du är en relationsbyggare och god kommunikatör med stor ödmjukhet och lyhördhet och med hög grad av serviceförmåga. Du är noggrann, självgående och initiativrik.
Rollen kräver flytande språkkunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift. Om du kan flytande tyska är det meriterande. Meriterande är också om du har erfarenhet av att arbeta i Movex, då det systemet används hos kund.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Kontaktperson för detta jobbOm ovanstående beskrivning stämmer bra in på dig är du välkommen att ansöka. Då vi tillämpar löpande urval kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Olivia Håkansson på 042-37 16 34 alt.
olivia.hakansson@manpower.se .
Arbetstider och omfattning100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-08-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOlivia Håkansson
FöretagManpower Huvudkontor
AdressManpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 1947374
Observera att sista ansökningsdag har passerat.