Supply Chain Coordinator
Randstad AB Malmö / Kontorsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Malmö i Helsingborg,
Landskrona,
Lund,
Malmö,
Staffanstorp eller i
hela Sverige Nu söker vi en Supply Chain Coordinator för uppdrag hos vår kund i Helsingborg. Uppdraget startar omgående!!
Dina arbetsuppgifter
Du ingår i ett team där dina uppgifter besår av att;
• Uppdatering av master data i SAP
• Fakturering i SAP
• Orderuppläggning i SAP
• Orderhantering
• Rapportera inleveranser
• Leveransbevakning på enskild förpackningsnivå och uppdatera Excelark
• Hantera restorderlista
• Kundservice (leveransinformation)
• Lageravstämning i SAP, justera och lösa/rätta diffar i systemet
• Uppdatera lagersaldo för NO i Excelark
Din bakgrund
Vi söker dig som har minst ett par års erfarenhet av administrativt arbete med inriktning order. För att klara av rollen som Supply chain hos vår kund bör du ha förmågan att arbeta analytiskt. Du har mycket god datorvana och arbetar obehindrat i Office-paketet - telefon och dator är dina främsta arbetsredskap.
SAP erfarenhet eller erfarenhet av andra lager/ordersystem är ett plus. God svenska och engelska i tal och skrift är ett krav och har du dessutom kunskaper i norska är även det meriterande.
Dina egenskaper
Vi söker dig som är trygg och stabil i dig själv och trivs med att jobba i ett mindre team. Du har en positiv grundsyn, trivs med att hålla en hög nivå av kundservice och är van vid att hantera kunders önskemål, klagomål etc. För att klara av denna roll krävs att du har lätt för att lära dig nya system och rutiner, "kan hantera många bollar i luften" och är självgående.
Ledord för denna roll är noggrannhet, flexibilitet och en hög servicenivå!
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Nina von Platen på tel 0729-889506
Vi ser fram emot din ansökan dock senast 2015-02-15 - vi arbetar med löpande urval.
Ser framemot din ansökan!
Randstad är ett världsledande bemannings- och rekryteringsföretag och få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.
Publiceringsdatum2015-02-04Arbetstider och omfattningHeltid Heltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNina von Platen +46 (0)729 88 95 06
FöretagRandstad AB Malmö
AdressRandstad AB Malmö
Kalendegatan 26
21135 Malmö
KontorsadressKalendegatan 26
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2154893
Observera att sista ansökningsdag har passerat.