Success Manager till Compost

Help At Work Sweden AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Help At Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Vår kund

Vi på Compost har sedan starten 2000 hjälpt våra kunder med effektiv e-postmarknadsföring. Vårt verktyg Carma används idag av hundratals företag och organisationer för att skapa, skicka och följa upp nyhetsbrev och e-postmarknadsföring.

Med användarvänlighet och enkelhet i fokus har vi med Carma en av marknadens mest avancerade lösningar för e-postkommunikation. Kompletterat med en djup teknisk kompetens inom e-post och leveranssäkerhet är vi en engagerad leverantör. Lägg till detta vår säljkår som gladeligen och med kunnande, guidar våra kunder genom Carmas kommunikationsmöjligheter, och ett supportteam som med expertis och kundfokus finns till hands. Det är Compost.

Är du grym på digital kommunikation och älskar att se dina kunder utvecklas?

Då kan du vara den vi väntar på!

Nu letar vi efter dig som kan hjälpa Compost att bli ännu bättre på att hjälpa kunderna med effektiv kommunikation.

Compost drivs av att kunderna gör bra, effektiva och nydanande kommunikationsprojekt i de digitala kanalerna via e-postmarknadsföring, SMS och app-push.

Composts kommunikationsplattform Carma används av företag som Scandic Hotels, Sats, Linas matkasse, Sembo, NetonNet, SJ, Norwegian och hundratals andra som har förstått vikten av ett stabilt, flexibelt och effektivt kommunikationssystem för att förverkliga de digitala strategierna.

Publiceringsdatum
2014-12-10

Om tjänsten
Tjänsten som Success Manager innebär att du hamnar i Composts säljgäng som gärna arbetar mot samma mål och som tycker om att hjälpa varandra för att ta hand om det som är viktigast - kunderna.

Ditt fokus kommer att ligga främst på befintliga kunder, men du kommer också att ha en del nykundsbesök, och du mäts på de båda. Du rapporterar till Försäljningschefen.

Du kommer att ha ditt kontor i Stockholm i en vindsvåning på Drottninggatan. Tjänsten planeras tillsättas under december/januari och är en direktrekrytering.

Profil
Vi tror att du:

• Har erfarenhet av kundarbete B2B inom digital kommunikation/marknadsföring.

• En driven och självgående säljare som på egen hand kan planlägga och följa upp aktivitetsplaner tillsammans med kunden.

• Har erfarenhet av idéförsäljning och kan omvandla en framgång till en ny idé som du på egen hand kan pitcha för kund.

• Har stort intresse för, och gärna erfarenhet av, digital marknadsföring och angränsande kanaler för att kunna ge kunder en korrekt och uppdaterad bild av hur de bör arbeta för att nå bästa resultat.

• Då du kommer att ha kunder i hela norden är det bra om du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift samt förstår norska och danska på en grundläggande nivå.

• Tycker att det är spännande och kul att förstå tekniska lösningar även om det inte ingår i ditt arbete att behärska dem fullt ut. Teknisk support finns att tillgå.

• Har ett stort nätverk på relevanta marknader.

• Är en person som är lätt att tycka om och som lätt tycker om andra

Så ansöker du
Ansök omgående via www.helpatwork.se , urval och intervjuer sker löpande.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Constanza Rodriguez, 073-633 01 78 alt. constanza@helpatwork.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Direktrekrytering heltid

Ersättning
Enligt ö.k

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Constanza Rodriguez 073-633 01 78

Företag
Help at Work Sweden AB

Adress
Help at Work Sweden AB
Kungsgatan 37
11156 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 37 11156 Stockholm

Jobbnummer
2097655

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Help At Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Help At Work Sweden AB: