Student sökes! Jobba vid behov på post & logistik-avdelningen hos en bank
Academic Work Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Tillsammans med ISS söker vi en noggrann och flexibel student som vill arbeta vid behov på post & logistik-avdelningen hos en bank i Stockholm. Detta är rollen för dig som är strukturerad och som vill arbeta med arbetsuppgifter som kräver hög noggrannhet
OM TJÄNSTEN
Tillsammans med ISS söker vi en noggrann, positiv och flexibel student som vill arbeta som servicemedarbetare på post & logistik-avdelningen på en bank. Jobbet innebär att arbeta vid behov som vikarie när ordinarie personal är frånvarande. Du kan komma att bli inkallad på kort varsel - vilket kräver flexibilitet.
Hur kan en dag se ut? Du kommer att jobba på plats hos en av ISS kunder, en bank, som har kontor på Norrmalmstorg i Stockholm. I denna roll kommer du att arbeta med sortering och registrering av inkommande och utgående post, sortera in post i kuvert samt ta emot gods och paket. I tjänsten förekommer en del tunga lyft av gods, vilket kräver att du har god fysisk förmåga. Du är en hjälpande hand till ordinarie personal och hjälper till där det behövs. Du kommer att hantera mycket sekretessbelagd information vilket kräver god hänsyn för detta. Dina arbetstider varierar beroende på behov - men kommer vara förlagda mellan kl. 07:00 och 17:00.
Innan anställning kommer vi att kontrollera ett utdrag ur belastningsregistret.
Du erbjuds
• Ett meriterande extrajobb
• Möjligheten att bli en del av ett härligt team som ser fram emot att välkomna dig
• En dedikerad konsultchef från Academic Work som följer upp din trivsel
VI SÖKER DIG SOM
• Är studerande vid universitet / högskola eller annan eftergymnasial utbildning
• Har erfarenhet av administrativa uppgifter
• Har god fysisk förmåga och inte ser några problem med tunga lyft i tjänsten
• Har flytande kunskaper i både svenska och engelska, då detta används i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du
• Har arbetat i en liknande roll tidigare
• Har flera år kvar av din utbildning och således kan arbeta långsiktigt i rollen
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Vi letar efter dig som är en team-player och har öga för detaljer. En stark serviceinriktad attityd är viktig, och din förmåga att vara noggrann och strukturerad är avgörande. Vi värdesätter prestigelöshet och uppskattar när du tar initiativ.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
ISS Facility Services är en ledande global leverantör av Facility Management-tjänster. Med expertis inom områden som reception, catering, säkerhet, städning och arbetsplatsadministration strävar ISS efter att skapa hållbara, trivsamma och effektiva arbetsmiljöer. ISS fokuserar på att leverera service av hög kvalitet till sina kunder och att skapa en positiv påverkan på människor och verksamheter över hela världen.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15103842".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 8623433
Observera att sista ansökningsdag har passerat.