Student - Customer Care International Representative

Adecco Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Do you have a high technical knowledge, understanding and interest of Telecommunication/TCP/IP technology
Are you interested in taking care of Customer requests regarding service/faults, delivery, billing and sales? Are you interested in working with customers like operators, service providers, content providers and other large-scale user's world-wide?
Do you want to be part of a Team that owns and drive customer issues to resolution and constantly communicates with customers during on-going cases? Customer Care (CC) is a technical customer support with a strong business and customer focus. CC delivers world-class customer experience to build business trust and reliability in order to generate the highest possible return on TSIC's network assets. The team is handling all customer queries regarding Voice and transmission related products like traditional Voice, VOIP, SDH, WDM and Ethernet services. The team also handles all kinds of enquiries regarding sales, delivery, finance and billing.
The work will continuously be on shift list 24/7/365, single shifts and on call duty will occur, 80-100 % during summer and 40-60% later during the terms.

Key responsiblities:
To take care of customer service requests (by telephone, e-mail, web interface and/or fax)
"Ownership" of issues opened by the team and handed over to others for resolution
Take care of customer requests regarding sales, delivery, finance and billing
To follow up on escalated tickets
To follow up with Underlying Carriers/Local network provider
Send SDI's (Service disturbance information) to affected customer when there is a Major Outage (MOI)
Write RFO's (Reason for Outage report) to customers upon customer request or after a MOI

Skills needed:
Specific area of expertise
•           Excellent English (written and spoken)
•           Excellent communication skills over telephone and in writing
•           Experience of working in an international environment

Technical knowledge:
•           A high technical knowledge, understanding and interest of Telecommunication/TCP/IP technology
•           University degree from Technical university
•           Cisco/Juniper certification and/or understand of signalling  is meriting
•           Knowledge of the Telecom elements and understandings of different network architecture and components

 Personal characteristics:
•           Service minded
•           High stress endurance
•           Good team worker and a great sense of responsibility
•           Extrovert, actively networking with the organisation
•           Socially intelligent
•           Problem solver

Vad erbjuder vi?
Tjänsten avser en anställning i vår konsultverksamhet för studenter.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco IT & Engineering kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco IT & Engineering är ett affärsområde med allt ifrån IT-specialister, till administratörer, systemarkitekter, seniora projektledare, servicetekniker och ingenjörer m fl. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida via länken/formuläret nedan.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2015-04-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-20
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Jovanka Praizovic +46 (0)8 587 512

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2259337

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: