Strukturerad projektassistent till kund i Upplands Väsby!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Trivs du i en stöttande roll med många kontaktytor? Är du flexibel och stresstålig? Då har vi på Adecco Office & HR uppdraget för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att stötta företagets Product Change Manager vid nya produktlanseringar. Det kommer att ingå i dina arbetsuppgifter att upprätta en arbetsplan och en tidsplan för projekten samt att lägga in produktdata i SAP. Du kommer även att stödja PCM-teamet med dagliga back office-uppgifter som till exempel datainsamling, utvärderingar etc.

Vem trivs här?
För att lyckas i rollen tror vi att du har en kandidatexamen inom ekonomi, logistik, marknadsföring eller liknande. Har du erfarenhet av administrativt arbete kommer du att komma in i dina arbetsuppgifter snabbt. Kunskaper inom projektledning och erfarenhet av Supply Chain samt SAP är meriterande.

Är du dessutom noggrann, strukturerad och serviceminded kommer du att trivas i rollen.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Camilla Dahlström på tel: 08-598 981 30.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-02-06

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Dahlström

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Jobbnummer
1772446

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: