Strukturerad orderhandläggare för deltidsuppdrag!

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av order- och fakturahandläggning? Är du intresserad av att arbeta deltid på ett mindre kontor? Vi på Adecco Office & HR kan nu erbjuda just detta hos en av våra kunder!

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta som orderhandläggare på plats hos vår kund med ansvar för att ta emot och registrera ordrar i företagets affärssystem. Du kommer även att handlägga och administrera fakturor samt registrera dessa i samma system. I rollen ingår även mycket telefonkontakt med kunder och leverantörer. Vår kund är ledande inom sitt område i Norden och erbjuder en specifik produkt till flera användningsområden till sina kunder. På kontoret i Mölndal sitter man fem personer med olika ansvarsområden. Du kommer att ta stort eget ansvar för ditt arbetsområde och stöttar även dina kollegor i deras arbete.

Tjänsten är på deltid 60% och ska tillsättas omgående. Uppdraget pågår inledningsvis till sista augusti  men för rätt person kan det finnas möjlighet till förlänging.

Vem trivs här?
Du som har god erfarenhet av order- och fakturahantering samt övrig administration kommer snabbt att komma in i dina nya arbetsuppgifter. Har du en gymnasieutbildning, goda kunskaper i Officepaketet och erfarenhet från någon typ av order-, lager- eller faktureringssystem kommer du att nå stor framgång. Företaget arbetar i affärssystemet Mammut och erfarenhet från det systemet är mycket meriterande. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Är du en alert och strukturerad person, med en god prioriteringsförmåga och har lätt för att lära kommer du att passa perfekt i den här rollen. Vi ser att du har ett gott sifferminne, förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt samt tar stort ansvar för dina uppgifter. Är du serviceminded med ett trevligt och utåtriktat sätt är detta rätt arbetsplats för dig. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du fyller i formuläret nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2015-03-25

Arbetstider och omfattning
Deltid Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-24
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Lövebrant 031-725 45 43

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2220090

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: