Strukturerad administratör till växande bolag

Telinet Energi AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telinet Energi AB i Stockholm

Som administratör ansvarar du för att bevaka prisutveckling och korrigera priser i vårt system. Du stöttar även försäljningschefen med administrativa uppgifter genom hela säljprocessen. Vidare ingår att stötta kundservice med administrativa uppgifter och rutiner kring kundhantering. I rollen ingår också att stötta och avlasta övriga organisationen med div. administrativt arbete, t ex faktura- och posthantering.

Ditt arbete är en viktig kugge för att våra kunder ska få bästa tänkbara service.
Tjänsten är en halv- eller deltidstjänst efter överenskommelse (uppskattningsvis 50%). Tjänsten är en stödfunktion för samtliga delar av den svenska organisationen och du rapporterar till CRM- och Kundservicechefen.

Som person bör du vara självgående och strukturerad. Du kommer ibland att behöva lösa problem och ta eget initiativ. Du är noggrann, serviceinriktad, effektiv och trivs med administration. Du arbetar alltid med kunden i fokus och delar vår uppfattning att en kundupplevelse i världsklass är avgörande för framgång.

Kanske är du student och vill jobba deltid under studietiden. Kanske har du jobbat under många år och ser nu en deltidstjänst som ett perfekt nästa steg. För oss är det viktigast att du kan visa på administrativa erfarenheter och/eller egenskaper, att du har rätt personlighet och inställning och är en teamspelare som gillar att ha kul på jobbet. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.

Du är en glad person med ett positivt förhållningssätt och ser möjligheter istället för problem. Du har ett glatt humör och bidrar positivt till att vårt team fortsätter trivas och ha roligt tillsammans.

Telinet är ett ungt energiföretag som tycker om jorden vi lever på, därför är miljön viktig för oss.
Vi väljer därför att enbart leverera el från förnybara källor och klimatkompenserar hela vår verksamhet. Vi jobbar utifrån två väldigt viktiga punkter: Alltid billigt. Alltid grönt. Det betyder att allt vi gör och alla beslut vi tar leder fram till att vi pressar priserna på grön el ytterligare.
Vi är en liten men kraftfull organisation där varje person är superviktig. Vi gillar det vi gör, vi vet vad vi vill och vi jobbar hårt för att det ska bli riktigt bra.

Varaktighet, arbetstid
• Halv- eller deltidstjänst (50%) * Arbetstider efter överenskommelse (vardagar 8:00-17:00) * Fast månadslön * Kontor i ljusa och luftiga lokaler invid Karlaplan, Stockholm 40%-60%

Publiceringsdatum
2017-03-23

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-22
Ange följande referens när du ansöker: Administratör

Företag
TELINET ENERGI AB

Adress
TELINET ENERGI AB
Karlavägen 104
11526 STOCKHOLM

Kontorsadress
Karlavägen 104 5TR

Jobbnummer
3393263

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telinet Energi AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telinet Energi AB: