Städare Karlshamn-Sölvesborg
Sodexo AB / Städarjobb / Karlshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla städarjobb i Karlshamn,
Sölvesborg,
Olofström,
Bromölla,
Ronneby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sodexo AB i Karlshamn,
Sölvesborg,
Olofström,
Ronneby,
Karlskrona eller i
hela Sverige Sodexo är världsledande inom Quality of Life Services - service för livskvalitet. Med våra integrerade lösningar täcker vi ett brett servicebehov för företag, institutioner och offentlig sektor. Vi bidrar med att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser.
Sodexo AB söker sjuk- och semestervikarier till våra kunder i Karlshamn och Sölvesborg.
Tjänsterna är deltid och mestadels utföres städningen på morgonen så det är en fördel om du är morgonpigg.
Du som söker ska ha dokumenterad vana vid städning i offentlig miljö.
Har du dessutom en SRY-utbildning är detta meriterande.
Publiceringsdatum2014-04-23Dina personliga egenskaper• lyhörd för kundens behov
• glad och positiv attityd
• goda kunskaper i svenska språket då det är viktigt att tillgodogöra sig information vad gäller säkerhet
avseende maskiner och rengöringsmedel
Din ansökan vill vi ha senast den 6 maj.
Har du frågor är du välkommen att ringa arbetsledare Lotta Frick 08-57 88 33 14.
Vi utvecklar, leder och levererar tjänster till företag, institutioner och offentlig sektor. Vi erbjuder allt från reception, säkerhet och städning till måltidstjänster, måltidskuponger och facility management. Med verksamhet i Sverige, Finland, Norge och Danmark omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Arbetstider och omfattningEj specificerat , Deltid , Tidsbegränsad anställning
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSodexo AB
AdressSodexo AB
Box 47620
11794 Stockholm
Jobbnummer 1850471
Observera att sista ansökningsdag har passerat.