Speditionsadministratör extrapersonal

Framtiden AB / Kontorsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Gillar du kontakt med människor, inte räds när det är snabba puckaroch tycker om att jobba kvällstid? Då är detta tjänsten för dig!

Start: 1 december - 15 januari, tidsperioden för uppdraget kan komma att justeras något beroende av behov. I tjänsten kommer det förekomma arbetstid förlagd på helger samt mellandagarna kring jul/nyår.
Omfattning: Heltid eftermiddag/kväll ex. på arbetstider 15-23,30 månd-tors, fredag 15-21. Arbetstiderna kan variera något beroende av arbetsbelastning.
Placering: Torsvik, Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2014-10-01

Arbetsuppgifter
Som speditionsadministratör kommer du hos vår kund att arbeta med att ta emot chaufförer, ta hand om fraktsedlar, orderhantering, orderregistrering samt övrig administration. Du är vår kunds ansikte utåt, du har stora kontaktytor internt, med kunder såväl som chaufförer där det engelska språketanvänds dagligen.
Tjänsten kräver att du är ordningsam och kan jobba självständigt. Du tar emot planerade lastningar och har också överlämning till dem som jobbar dagtid.

Om företaget
Vår kund är ett av världens ledande företag som erbjuder tjänster inom logistik. Mer information om vår kund kommer att ges till dem som blir kallade på intervju.

Profil
Vi söker dig som gillar att jobba självständigt och organiserat. Du är social och trivs i spindeln i nätet-funktionen med mycket kontakter. Du är serviceminded och trivs att jobba i en stundtals hektisk miljö och en administrativ roll med mycket ansvar.

Vår kund lägger stor vikt vid personliga egenskaper!

Skallkrav:
Du behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift
Datavana, gärna exel då det kommer vara ett viktigt redskap i tjänsten

Det är ett plus om du har följande:
Polska alt. rumänska
Logistikutbildning
Praktisk erfarenhet av branschen

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4507
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida Fhager ida.f@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Borgmästargränd 1D
55320 Jönköping

Kontorsadress
Borgmästargränd 1D, Jönköping

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2015624

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: