Speditionsadministratör

Schenker / Inköpar- och marknadsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Schenker i Karlstad, Göteborg, Växjö eller i hela Sverige

Schenker AB, Distrikt Karlstad söker Medarbetare till vår
Administrativa supportavdelning Vi söker en vikarie till vår
indatafunktion. Vikariatet avser perioden 2008-03-01 till 2008-08-31 med
eventuell förlängning. Om du har en positiv inställning till samarbete
och trivs när arbetstempot ibland är högt så kan vi erbjuda jobb i en miljö där
laganda och trivsel är viktiga faktorer. Arbetsuppgifter och
kompetenskrav Du kommer i första hand arbeta med uppgifter som ingår i vår
indatafunktion som exempelvis kontroll av inkommande EDI-fraktsedlar,
registrering, rättningar, scanning och kontroll av fraktsedlar/paketkort mm.
En grundläggande datorvana krävs. Har du kunskaper i våra interna
datasystem så är detta givetvis en fördel. Tjänsten består av
eftermiddagsarbete och är förlagd mellan kl. 15.00-19.00 baserad på 50%.
Mer information om tjänsten lämnas av Liselott Robertsson, Chef
Administrativ-support på telefon 054-852666 eller via mail liselott.robertsson@schenker.com Din ansökan med meritförteckning vill vi ha senast den 10 februari 2008 via brev eller e-mail till Liselott Robertsson. Schenker AB Liselott Robertsson Box 5094 650 05 Karlstad.

Publiceringsdatum
2008-01-30

Anställningstyp/arbetstider
Tidsbegränsad. Tillträde 080301. Deltid. Schemalagd arbetstid. 50%.

Ersättning
Fast lön.

Så ansöker du
Ansökan inkommen senast 080210

Företag
Schenker
Brisgatan 2,
BOX 5094
650 05 KARLSTAD Tel 054-852650
Fax 054-850408
Mer information på http://www.schenker.se

Jobbnummer
115097

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Schenker

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Schenker: