Spännande assistentuppdrag på 50 %!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du initiativtagande och självgående? Har du hög social kompetens? Vill du ha ett flexibelt deltidsjobb? Då har vi på Adecco uppdraget för dig!
Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som assistent kommer du främst att assistera försäljnings- och marknadschefen, men du kommer även att vara behjälplig övriga affärsområdeschefer vid behov. I dina arbetsuppgifter kommer det att ingå fakturahantering, bokning av resor och konferenser, föra protokoll, skapa Power Point-presentationer, göra sammanställningar i Excel m.m. Du kommer även att hantera andra administrativa arbetsuppgifter som kan uppkomma på kontoret. Tjänsten är på deltid och du kommer själv att kunna styra över vilka dagar du arbetar, därför är detta perfekt för dig som studerar!
Vem trivs här?
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i en assistentroll kommer du att snabbt sätta dig in i tjänsten. Som person är du självgående och initiativtagande. Det är viktigt att du har lätt för att se vad som behöver göras och på så sätt arbeta proaktivt. Du har lätt för att kommunicera med andra och du har "skinn på näsan". Att ge god service är en självklarhet för dig, om du vidare är positiv och prestigelös kommer du att lyckas riktigt bra i rollen som assistent!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Adecco har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.se Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.Vid frågor angående rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Camilla Dahlström på tel: 08-598 980 27. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2013-09-26Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Dahlström
Camilla.Dahlstrom@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
Jobbnummer 1662312
Observera att sista ansökningsdag har passerat.