Sommarvikarier inom hemtjänst

Storfors kommun / Apotekarjobb / Storfors
2016-01-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sommarvikarier inom hemtjänst" (publicerad 2019-01-09) ⬅️


Visa alla apotekarjobb i Storfors, Kristinehamn, Degerfors, Karlskoga, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Storfors kommun i Storfors

Storfors kommun i östra Värmland har drygt 4000 invånare. Här finns närheten till sjöar och skogar för ett aktivt friluftsliv. Här finns ett rikt förenings- och kulturliv, bra barnomsorg och skolor samt ett varierat näringsliv. Vill du vara med och ge våra kommuninvånare livskvalitet och en bra vardag?

Inför sommaren söker vi till hemtjänsten personer som är intresserade av att arbeta hel- eller deltid, under hela eller delar av sommaren.

Publiceringsdatum
2016-01-25

Kvalifikationer
Undersköterskeutbildning
Erfarenhet och/eller vårdbiträdesutbildning värderas också.

Arbetstiden är förlagd till dag, kväll, natt och helg. Tjänsterna är både deltid och heltid med varaktighet från några dagar till tre månader under v. 23-35. Period 1 - v.25-28 och period 2 - v.29-32.

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med dig som sökande vill vi att du skickar in din ansökan digitalt via länken i denna annons.

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid juni - aug

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-27
Ange följande referens när du ansöker: 10/16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Enhetschef Eva Turunen 0550-65267
Samordnare Anette Bergström 0550-65276

Facklig kontakt
Kommunal Marianne Johansson 0550-65240

Företag
Storfors kommun

Adress
Storfors kommun
Box 1001
68829 STORFORS

Kontorsadress
Djupadalsgatan 20

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2633406

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Storfors kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Storfors kommun: