Söker Sköterskor Till Kirurg Avdelning - Gävle
Rent A Doctor & Nurse in Scandinavia AB / Sjuksköterskejobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rent A Doctor & Nurse in Scandinavia AB i Gävle,
Ockelbo,
Ovanåker,
Hofors,
Söderhamn eller i
hela Sverige Om företaget
Vi söker för kundsräkning en sköterska till kirurgavdelning till kund i Gävle. Tjänstgöringrad: 100%. Start: V 41-44 med ev. fortsätt förlägning.
Din profil
Du som söker är legitimerad sjuksköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet. Du har tidigare arbetat med liknande arbete. I övrigt är du trygg i både person och profession samt har ett patientfokuserat arbetssätt.
Vi erbjuder:
• Konkurrenskraftig lön
• Trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar
• Introduktion inför nya uppdrag
• Friskvårdsbidrag
• Rekryteringsbonus
• Inbjudan till föreläsningar
• Sommar bonus under sommaren
Om oss
Rent-A-Doctor & Nurse in Scandinavia AB - Specialisten på sjuksköterskebemanning. Rent-A-Nurse är ett av de största bemanningsföretagen inom vårdsektorn. Startade år 2002 och hyr idag ut sjuksköterskor och läkarsekreterare till såväl offentlig som privat sektor.
Vi vill vara en trygg och lyhörd arbetsgivare för dig som värderar frihet, omväxling och spännande utmaningar i din roll som sjuksköterska. Det betyder i klartext fungerande rutiner men också värme, gemenskap, kompetensutveckling och omtanke.
Hos oss trivs man att arbeta!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
Publiceringsdatum2017-10-25ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-13
Ange följande referens när du ansöker: 1454
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Sollander 0770-770157
FöretagRent A Doctor & Nurse in Scandinavia AB
AdressRent A Doctor & Nurse in Scandinavia AB
Fyrverkarbacken 28
11260 Stockholm
KontorsadressFyrverkarbacken 28
Jobbnummer 3767552
Observera att sista ansökningsdag har passerat.