Socialsekreterare
Mullsjö kommun / Administratörsjobb / Mullsjö
2010-12-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Socialsekreterare" (publicerad 2024-10-15) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Mullsjö,
Habo,
Jönköping,
Tidaholm,
Ulricehamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mullsjö kommun i Mullsjö,
Jönköping eller i
hela Sverige Socialsekreterare
Individ och familjeomsorgen i Mullsjö kommun söker socialsekreterare för en tillsvidareanställning. Tjänsten kommer till största delen att vara inriktad på utredningsarbete inom barn och familj även om visst arbete med utredningar kring vuxen kommer att förekomma. Vi vill att du har socionomutbildning alternativt akademisk bakgrund som arbetsgivaren ser som motsvarande.
Arbetsgruppen består av 10 socialsekreterare. Som utredare inom barn och familj har du kontakt med barn, ungdomar, deras föräldrar och nätverk. Vår målsättning är att ungdomar så långt som möjligt ska få hjälp i sin hemmiljö.
Utredningsarbetet sker med hjälp av BBIC. Dokumentationsvana och kunskap i BBIC är en merit men inget krav.
Erfarenhet av utredningsarbete inom Socialtjänsten krävs. God kunskap om aktuella lagrum.
Tjänsten tillsätt under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas.
Vi eftersträvar mångfald avseende både ålder, genus och etnicitet. Vi ser gärna manliga sökande.
Fackliga kontaktpersoner kan nås via kommunens växel.
Publiceringsdatum2010-12-13Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-12-23
Ange följande referens när du ansöker: 10/73
Ansökan kan skickas till e-postadress:
infocenter@mullsjo.seKontaktSolveig Lindström, 1:e socialsekreterare, 0392-14016
Tommy Nyberg, Tf IFO-chef, 0392-14127
FöretagMullsjö kommun
AdressMullsjö kommun
Box 800
56518 MULLSJÖ
KontorsadressJärnvägsgatan 29
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0392-14000
Faxnummer: 0392-10249
E-postadress:
kommun@mullsjo.se Jobbnummer 800015
Observera att sista ansökningsdag har passerat.