Social Administratör till en varierad och rolig deltidstjänst!
Framtiden i Sverige AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Malmö,
Staffanstorp,
Lund,
Svedala,
Kävlinge eller i
hela Sverige Är du en social person som är driven och noggrann i ditt arbete? Är du dessutom kavat och trivs i en serviceroll?
Vi söker dig som vill arbeta på ett expanderande företag med högt i tak och en härlig stämning på kontoret.
Ansök idag för att säkra din plats i vårt urval.
Publiceringsdatum2019-10-16ArbetsuppgifterI rollen som Administratör kommer ditt fokus ligga på lönehantering och ekonomiadministration i en. Här kommer du ansvara och sköta löner samt vara behjälplig mot de anställda gällande lönefrågor. Det kan vara att hjälpa till gällande semesterdagar, ersättningar, traktamente etc. så här krävs det att man har koll på arbetsrätt och arbetslagar.
Utöver rollen som Löneadministratör kommer du även arbeta och hjälpa till med varierande administrativa uppgifter. Det kan vara att boka in utbildningar, beställa kontorsmaterial, stötta och underlätta för övrig personal och VD.
Tjänsten innefattar bland annat:
• Lönehantering
• Ekonomiadministration
• Koordinering och kontakt med anställda och övrig personal
Om företagetVår kund är ett företag som arbetar med Järnväg- och banarbete. På kontoret i Malmö är dom 12 tjänsteman i olika roller. De är en del av en större koncern och är sammanlagt ca 45 anställda.
I dagsläget är de i en expansiv fas och har stora mål att växa under året 2020.
Mer information om företaget kommer på eventuellt intervjutillfälle.
ProfilVi söker dig som med sin glädje, struktur samt goda samarbetsförmåga kan hjälpa företaget att fortsätta expandera samt leverera produkter i toppkvalité. Här jobbar alla tillsammans för att lyckas!
Kvalifikationer• Utbildning inom Ekonomi
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Arbetserfarenhet av lönehantering samt koll på arbetsrätt
Meriterande:
• Erfarenhet av liknande arbete
Om företagetSom anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
AnställningsvillkorStart: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Arlöv
Arbetstider: Deltid 50%
Lön: Enligt överenskommelse
Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFramtiden i Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "20811".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142),
http://www.framtiden.com Arbetsplats Framtiden AB
Jobbnummer 4861491
Observera att sista ansökningsdag har passerat.