SL kundtjänst vid Sergels Torg
Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-01-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "SL kundtjänst vid Sergels Torg" (publicerad 2019-01-11) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Stockholm,
Solna,
Norrköping,
Linköping,
Borlänge eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Vi expanderar och öppnardärmed en ny kundtjänst på Sergels torg! Vill du vara med från start i vår nya verksamhet, sitta i nyrenoverade lokaler och arbeta med varierande arbetsuppgifter inom kundservice? Då är detta tjänsten för dig!Arbetsuppgifter:Som kundtjänstmedarbetare hos oss på Releasy Customer Management arbetar du med service och rådgivning. Du sitter i en öppen miljö där du har kontakt med kunden via telefonen, mail och face-to-face. Arbetsuppgifterna innefattar first-line-support och second-line-support kundservice. First-line-support är ärenden av enklare karaktär och second-line-support innebär ärenden av mer komplex karaktär och är ofta mer tidskrävande. I tjänsten besvarar du frågor rörande kollektivtrafiken i Stockholmsregionen både i fysiska kundmöten samt via telefon, e-post och sociala medier. I arbetet kan du även behöva vara behjälplig för resenärer ute i kollektivtrafiknätet. Du kommer att behöva besitta en bred kompetens för att kunna bemöta kunderna genom olika kanaler. Arbetet innebär således en arbetsrotation och därmed en stor variation i de dagliga arbetsuppgifterna. I det fysiska bemötandet med kunden är det viktigt att du är behjälplig och ger råd och stöd i självbetjäning via exempelvis automatförsäljning och stöttar resenären för att den själv ska kunna söka fram sin resa. Utvecklingsmöjligheter:
Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar ochkarriärtrappa. Releasys karriärtrappahar olika fokus och mål där man kan växa och göra karriär inom kundtjänsten.Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan man kommerdesto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachningoch kontinuerlig feedback av din teamleader för din fortsatta utveckling.
Profil:Tjänsten kräver en mycket god datavana då du som kundtjänstmedarbetare hanterar många olika datasystem och system för informationshantering. Du som kundtjänstmedarbetare behöver vara flexibel och ha god simultankapacitet för att snabbt kunna byta fokus och sammanställa information, allt för att ge kunden den bästa kundupplevelsen. Vidare krävs en mycket god kunskap i svenska och engelska språket och god förmåga att kommunicera i både tal och skrift. Detta eftersom att arbetet innefattar daglig kontakt med resenärer i kollektivtrafiken. Du kommer att bemöta en mycket varierad kundgrupp av olika resenärer, vilket innefattar både vaneresenärer och turister. Vi söker dig som har en positiv attityd och erfarenhet av service. Du behöver även ha förmågan att hantera olika typer av människor. Det är meriterande om du har arbetat med kundservice tidigare. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Omfattning:Heltidsanställning. Arbetstider:Din arbetstid kommer att vara varierande och förlagd vid kundcentrets öppettider, dvs. både vardagar och helger. Öppettiderna är måndag till och med fredag kl. 06.30-20.00. Lördagar och söndagar har kundcentret öppet kl. 07.00-17.00. Lön:Månadslön enligt överenskommelse. Start:Enligt överenskommelse. Ansökan:Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag den28 februari. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta teamleaderHenrik Sandell,
henrik.sandell@releasy.se alternativtkvalitetsansvarig Joakim Cederholm,
joakim.cederholm@releasy.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2018-01-03ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHenrik Sandell
FöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Pipers väg 28
17073 Solna
KontorsadressPipers väg 28, Solna
Jobbnummer 3882661
Observera att sista ansökningsdag har passerat.