Självgående administratör till Selecta!

Kontorsfixarna Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Stockholm AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-09-18

Om tjänsten
Till denna tjänst söker vi dig som är i början av din karriär och önskar bredda dina kunskaper inom administration och avtalshantering. Som avtalsadministratör på Selecta arbetar du med administration och support kring avtal med kunder. Du fungera som en länk mellan kundansvariga på Selecta och kunden genom att bistå med support i avtalsfrågor. Tjänsten är placerad på Selectas huvudkontor i Årsta och är ett bemanningsuppdrag på tillsvidare basis med start omgående.

Om företaget
Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Företaget finns representerat i 24 länder och har i Sverige cirka 500 anställda på totalt 36 orter. Selecta erbjuder sina kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa.

Dina arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:

• Behandla ordrar, lägga upp nya kunder, rabattmodeller och ramavtal i systemet
• Skapa avtal och ordrar samt registrera utländska ordrar och fakturera kunder
• Granska säljarnas affärskalkyler så att de är rätt attesterad och följer Selectas krav
• Ansvara för att installation/hemtagningar återrapporteras så att fakturering kan ske
• Serva främst interna kunder men också externa kunder via telefon och mejl avseende avtalsfrågor och fakturering
• Supporta säljarna med statistik och Qlickview-rapporter
• Skanna in avtal samt hålla system och kundinformationen uppdaterad
• Ansvara för att all fakturering sker i tid enligt Selectas avtal
• Upprätthålla en nära kommunikation med Selectas säljare och Service Managers

Kvalifikationer
Du som söker har en gymnasieutbildning gärna med inriktning mot ekonomi eller liknande. Du har några års erfarenhet av administration och brinner för att arbeta som en spindel i nätet.
Du har mycket goda kunskaper i det svenska språket, såväl muntligt som skriftligt. Då engelska är vår kunds koncernspråk ser vi även att du har goda kunskaper i det. Vidare har du mycket goda kunskaper i Officepaketet, främst i Excel och ha kännedom om V-lockup och pivotabeller.

Som person är du driven, noggrann och mycket strukturerad. Du arbetar målmedvetet och effektivt för att få saker gjorda samt är självgående och van att fatta egna beslut.

Övrig information
Uppdraget ska tillsättas omgående, därför arbetar vi löpande med urval och rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag! Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på tillsvidare basis vilket betyder att du kommer att bli anställd hos oss på KFX Stockholm, men vara uthyrd till vår kund. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Hanna Benjaminson på telefonnummer 08-663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2045
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Benjaminson hanna.benjaminson@kfx.se

Företag
Kontorsfixarna Stockholm AB

Adress
Kontorsfixarna Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2436738

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontorsfixarna Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsfixarna Stockholm AB: