Site Manager
ISS Facility Services AB / Chefsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ISS Facility Services AB i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?
ISS Facility Services har sedan maj 2022 ett spännande samarbete med en stor kund inom fordonsindustrin med flertalet produktionssiter i Sverige. Till Braås söker vi nu en Site Manager med uppdrag att nå gemensamt uppsatta mål och säkerställa service i världsklass. Är du en serviceinriktad, affärsdriven och engagerad ledare som vill utveckla människor och kundens verksamhet? Sök då denna tjänst hos oss!
Publiceringsdatum2024-11-01Om företagetVi tar hand om våra kunders fastigheter, medarbetare och besökare.
Vi är experter på fastighetstjänster och vi levererar servicelösningar till företag och offentlig verksamhet
i hela Sverige.
Vi säkerställer att fastigheter och arbetsplatser är så effektiva och inspirerande som möjligt.
Med våra tekniska tjänster skapar vi förutsättningar för produktivitet samtidigt som vi minimerar risker.
Om rollen
Som Site Manager hos vår kund, får du ett stimulerande, variationsrikt och ansvarsfullt jobb, med stora möjligheter till egen utveckling. Hela serviceleveransen består av både Soft - städ och arbetsplatsservice samt Hard - industri- och fastighetstekniska tjänster och sker främst med egna medarbetare. En del av leveransen sker med hjälp av underentreprenörer, här får du ett viktigt uppdrag att kvalitetssäkra och agera kravställare gentemot leverantörerna.
Ditt uppdrag innefattar att säkerställa och utveckla leveransen hos kund, vilket innebär att du behöver vara påläst, lyhörd och engagerad samt främja en tät och nära kunddialog för att på så sätt bidra till utveckling av leveransen och uppnå kundnöjdhet. Du har fullständigt personalansvar för 10 medarbetare. Du skapar samhörighet och trygghet för att främja medarbetarnas vidareutveckling och välmående samt i förlängningen en stabil och kvalitativ leverans. I rollen ingår även budget- och resultatansvar samt övriga administrativa uppgifter så som, upprättande av kalkyler och anbudsbrev, inköp, tidsregistrering och attestering av leverantörsfakturor m m. Du rapporterar till Business Area Manager.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har flera års erfarenhet i ledande position från entreprenad-, industri-, fastighets- eller servicesektorn. Du har en eftergymnasial utbildning, inriktning med fördel mot teknik och/eller ekonomi. Utbildning inom ledarskap och projektledning är önskvärt, liksom erfarenhet av att utveckla kundrelationer. Utbildning, förståelse och kunskap om BBR, AFS, AB 04, ABT 06 samt BAS P/U är meriterande. Rollen kräver att du har goda kunskaper i svenska och engelska - både i tal och skrift. Du bör ha god data- och systemvana samt vara administrativt effektiv.
Du trivs i en dynamisk och föränderlig produktionsmiljö där du får möjlighet att interagera med många skiftande kontaktytor, både internt och externt. Du har en förmåga att motivera, stötta och leda. Du ser värdet i att skapa och underhålla en fin teamanda som bygger på transparens, respekt och förtroende. Som person är du lika delar relations- och resultatorienterad. Du har en trygg, förtroendeingivande och prestigelös framtoning och ditt ledarskap är tydligt och engagerat. Vidare är du en kommunikativ, tillgänglig och coachande ledare som har förmåga att skapa engagemang hos både medarbetare och kund.
ISS värderingar är Kvalitet, Ansvar, Ärlighet och Entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.
Vi erbjuder
Vi tar ansvar för att ge dig de allra bästa förutsättningarna och det stöd du behöver för att lyckas i din roll. Du jobbar nära kompetenta medarbetare på site, men du ingår även i ett stort kundteam samt har ledarkollegor på övriga siter i Sverige som du kommer få stort utbyte av. Vi värnar om att stötta, utveckla varandra och utbyta erfarenheter. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att "People make places". ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram - allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.
Din ansökan
Vi hoppas att vi väckt ditt intresse och vi ser fram emot din ansökan!
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så om du vill försäkra dig om att inte missa den här möjligheten, ansök redan idag!
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig Rekryterare: Pernilla Dahlbäck via mejl:
pernilla.dahlback@se.issworld.com eller telefon: 073-533 20 11
Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Iss Facility Services AB (org.nr 556410-3280)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats ISS Facility Services - Production Based
Jobbnummer 8988972
Observera att sista ansökningsdag har passerat.